majafrii

Direktlänk till inlägg 4 juli 2013

gråta för en kille? Nä, håll huvudet högt prinsessa, din krona faller

Av Maja - 4 juli 2013 00:10

°°°°°

 

Jag vet inte, jag vände om på dygnet, sedan har jag vänt tillbax det, nu börjar jag vända om det igen

jag är trött men kan inte sova ibland typ... :P

mitt tips till er som vänt på dygnet och vill vända tillbax är

lägg er kanske en timme eller halvtimme tidigare än du har gjort de senaste dagarna

sedan ställer du klockan ganka tidigt, ocfh går upp då inte somna om ;)

för då blir du trötttare på kvällen sedan

simpel as f*ck

 

som jag förstått det ska man kunna göra hashtags här på bloggen nu oxå?

aja vi får väl testa lite lol

 

°°°°°

 

Söndag blire Ke$ha med Mathiz Johanna sen vet jag inte vilka fler som följer med, men vi ska ha så grymt roligt!!

jag menar det är ju Ke$ha vi snackar om

#Ke$ha #summer #mylifeiscomplete #summerfeelings #sommarkänslorpåhögnivå #grönan #grönalund

 

där kom dom usch va töntigt det kändes men aja yolo vafan ;9 man måste ju testa



°°°°°

 

Nu skan jag gå ner i köket ta mej en sinova å nån annan hals sak så jag blir bättre!

idag har jag solat!!! mpste passa på när solen är framme!! (Y)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja - 12 augusti 2014 16:46


Hej alla Goa läsare. Jag har nu bytt bloggportal, då jag börjat tröttna på bloggplatsen.se- och tycker nattstad var lika simpel men man kunde göra snyggare. Så min nya blogg ligger nu på www.nattstad.se/majafrii ...

Av Maja - 9 augusti 2014 23:42


Vi började med att cykla runt på "ön" där jag bor, handlade lite å cyklade hem, eller ja, jag cykla, Daniel sprang. Vi åkte hem tog en kopp kaffe. Sedan begav vi oss (båda på cykel denna gång) upp mot byn igen, mest för att kolla runt lite, cyklade r...

Av Maja - 8 augusti 2014 15:04


Är inne i centrum å shoppar lite, ensam... Tråkigt tänker vissa, rätt skönt tänker jag. Får ta det i min egen takt. Har fyndat en massa! Å nu har jag väl hittat allt... Men har endå typ 1h kvar här... Ska ju möta Daniel. Så nu tänker jag sitta här på...

Av Maja - 8 augusti 2014 01:46


Mina tårar hade precis slutat rinna ner för min kind. När jag går fram till dej. En person som bara funnits i mitt liv 2 år. Jag går fram till dej å känner hur det bränner bakom ögonen. Du viskar i mitt öra -glr de du är bra på, för det är du bäst på...

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Skapa flashcards