majafrii

Alla inlägg under december 2013

Av Maja - 30 december 2013 23:43

Var med Alice i stan idag! Tror inte såhär mkt har hänt på en och samma dag som de som hände idag lol:P började med killen på pendeln med hörlurar som läckte jätte mkt å han lyssna på versta hårdrocken och satt å diggade med ;) sedan gick vi in på en second hand affär pinsammaste ever då de inte var en kotte där... O.o på tunnelbanan glömde vi kliva av då en gubbe stod å spela dragspel för oss, och för en stund blev jag Maja 10 år som var så rädd att glömma kliva av å fick panik samtidigt som jag tänkte fan va efterblivna vi är å brast ut i skratt! Jag fick liksom det här rycket oh My lord vars är vi å kollar ut å ser hur det står stadion och hur dörrarna stängs å jag som säger " oh nej stadion!!!!" Vi skulle av där...
En kille kommer fran å säger hej jag var tvungen att komma fram för du har jätte vackert ansikte! (Nu till de bästa ) då han sedan vänder sej till Alice å säger hej kompis :') lol
De var lite läskigt då han säger låt mej gissa din favorit färg lila? Jag hade inget lila på mej :O och sedan säger han till Alice säg din första bokstav i ditt namn jag kmr gissa rätt, hon-A han-Alice fatta han gissa rätt :O jag ba ursäkta men varför varu tvungen att gå fram till mej? Äre någon som står med en kamera elr nått å ni prankar oss? :')
ASSÅ LOOOOL
Aja sedan gick vi till carlings och en som jobbade vars jätte involverad i vad vi skulle köpa och står å väljer outfits åt oss å tvingar oss testa XD Hahha. Ganska rolig dag om jag får säga det själv :D

Av Maja - 29 december 2013 23:20

Idag började jag och pappa med ett "projekt" vi tog ett mönster från en folkdräkt och har förstorat upp det 20 ggr och ritat av och ska måla! Intresting ;) inte riktigt klara med mönstret än men de fixar pappa å jag målar :P

Imorrn Blire stan med Aliceeee :D

Av Maja - 28 december 2013 23:46

Yes vars ska jag bröjar? Efter julafton var jag typ hemma och säcka i 2 dagar då min bestisfestis slog en pling och fråga om jag ville ha lite Pyjamasparty hon och jag at her place! Vem tackar nej till det? Vi kolla lite bruds filmer som är våra favvosar tyvärr hade vi inte bridget Jones dagbok filmerna för dom är antagligen på mitt land...-.- hade lite deeptalk och annat fint prat <3 sedan åt vi massa frukt (låter as nyttig tills ni får höra resten) med massa glass såklart! Och drack julmust! Vafan det är jullov! Vi somna runt 5, sedan så sov vi gick upp å gjorde en god och härlig frukost!

Är det inte mystiskt hur allt kan låta så himla gulligt å mysigt jämt på folks bloggar? Allt är fan inte bra jämt, aja fast de hemma hos Alice går ju inte att beskriva dåligt så forget what i just skrev!

Idag har jag mamma och pappa vars på national museet, jag invigde mina nya Fancy skor! #primeboots sedan åkte vi å handla och nu har vi börjat kollat filmen call girl!

Pusssss å kraaam

Av Maja - 25 december 2013 17:47

°°°°°

 

God jul alla glada trött såsom pigga dagen efter jul människor.

själv är jag jätte trött, somnade efter 1 skulle sedan upp 6, jag och mamma är knasiga, vi bestämde oss för att gå på julottan så därför var vi tvugna att å upp 6, för den börjar 7. sedan åkte vi hem och jag somnade om från 8 till typ halv 2 låg kvar i sängen till typ 3 sedan gick jag upp och åt lite.

 

igår var som sagt julafton, och vi var hemma hos farmor med lite släkt, fick lite kläder, en kånken (freeking hajfydfnw) veronica maggio biljetter, flash dance biljetter, sedan lite annat

men det jag vars mest glad för var det jag fick av min brorsa
.

han är på riktigt galen, han köpte primeboots till mej!

Jag höll på riktigt på att börja gråta när jag fick dom, mitt hjärta slog i 380 så glad och bla rörd var jag! asså påriktigt! han är helt klart bäst <3

 

Av Maja - 23 december 2013 15:55

Heter det så? Haha lol
Anyway hjälper pappa med lite middag! Har slagit in lite julklappar, imorrn blir det upp tidigt för att kunna ta 12 bussen in till farmor där vi ska fira jul! Myys :)

Av Maja - 22 december 2013 01:20

Aa ni får nöja er med denna header då kag började på en mer julig men dator helvetet fucka sönder så den stängdes av...
Inte långt kvar till jul nu Hörrni! När jag var liten sket jag ju ganska stort i vad alla andra fick, det var fokus på vad jag själv fick, jag uppskattar mer och mer att ge bort saker, älskar att se andra lyckliga! Att jag köpt något med kärlek och personen blir glad det är en sån härlig känsla!
Ska fira jul hemma hos farmor där även mina kusiner och pappas bror är med! Så som det brukar vara! Vi har något år varit på vårat land eller bara varit hemma men det är verkligen inte samma sak! Julkänslan hos farmor är annorlunda! Det ska lislom finnas där varje år!

Av Maja - 19 december 2013 19:58

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards