majafrii

Alla inlägg under januari 2013

Av Maja - 31 januari 2013 21:54

Hej hej! idag hade vi öppethus på skolan! elr vi hade vanlig skola sen så vid typ 18.00 så vare öppethus så sånna som är intresserade av skolan skulle kunna komma å kolla! vi va kvar till 20.00 typ! men jag å alice palla inte åka hem imellan så vi var kvar i skolan, gick till ica å köpte kaffe, choklad, lakrisal (HAHAHH), frukt sen fick vi mackor i skolan, så de va la gött!

sen la vi oss på våra jackor på golvet å sov, men alla lärare gick förbi så vi kunde inte somna ordentligt, men aa å soffpna va upptagna så därför la vi oss på golvet (Y)

sen så fick vi vara med i 7:ornas rättegång elr aa dom har arbetat med de så dom visa upp men alla kunde inte va med så jag alice å victor fick hoppa in! :) de gick la bra!

Sitter å lyssnar på musik som jag inte lyssnat på, på ett ganska bra tag!

Pappa hade gjort paj när jag kom hem! med blandade bär å äpple å mandel å MASSA vaniljsås! :*

              p.s jag älskar deadmau5!!!!!! 

Av Maja - 30 januari 2013 20:18

1- min familj

2- min race marine hoodie

3- mitt smink

4- min dator

5- min telefon


 

       

JAG

Av Maja - 29 januari 2013 17:20

Allmäna frågor:
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Jag är snäll, jag pushar folk, jag är glad
Namn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Jag vågar inte säga ifrån, jag är dålig p åatt pusha mej själv, jag är feg
Vad är du rädd för? Va jag gör om nån jag känner dör för tidigt,  dö
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Mina ögon, mitt hår, mina ben, att jag klarat av att göra saker jag inte skulle vågat för 2 år sen!
Vilken del är du minst nöjd med dig själv?: Mina tänder, mina fötter
När tar du ditt körtkort om du inte har men vill ha: Vene, börjar väl övningsköra om några år? ..
Vem åkte du bil med senast: Pappa
Vem åt du mat med sist: Mina föräldrar
Vem sov du hos sist: Hhahaa... de va när jag va i rättvik o.O
Vem sov hos dig sist: Emmy<3
 
 
Antingen – eller frågor:
Storstad eller landet:
Asså i stan har man ju nära till allt! men jag bor ju på landet nu, å de är mysigt å så men de är jobbigt ibland när man ska ta sej nägonstans!
Hambugare eller pizza: Hamburgare
Kött eller fisk: KÖTT!!!!
Hund eller katt: Asså jag vene har båda, å dom är mina små gossigullbebisar! så båda ^.^
McDonalds eller MAX: Tkr inte så mkt om någon av dom de ska vara Burger King!!!
Sverige eller utlandet: De bror på!
Sport eller nyheter: .... båda är öken...
Fotboll eller hockey: Fotboll
Ljushåriga eller mörkhåriga killar? Asså de spelar ju inge roll, men tkr nog endå mörkhårigt är snyggare! :)
Sommar eller vinter: De är bra på olika sätt! men just nu längtar jag till sommaren å sommarlovet! har så mkt jag vill göra!!!
Höst eller vår: Vår
Flyg eller tåg: Tåg, jag flyger inte
Bil eller buss: Spelar ingen roll! bil tror jag

1. Kärlek eller lust? Kärlek! <3 gossigt
2. Hår eller ögon? Ögon
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bästa vänner
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola ofc!!
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? båda
10. MSN eller mobil? mobil... äre nån som använder msn?? o.O
 
Kärlek

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Asså kanske!
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja 
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Yes..
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Jaaa
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? neee :(
6. Har du haft en hemlig beundrare? Haha jag tror de!!
7. Vill du gifta dig i framtiden? Jaaaa ofc!!

Är du oskuld? Jaa
 
 

Av Maja - 27 januari 2013 23:03

Ligger här å nästan gråter till Veronica Maggio, å andra låtar som inte lyssnat på på jätte länge! :') härlig känsla endå!
Va å såg jävla farfar på min teater idag! :)
Imorrn får jag träffa min moiiiis<333333
Är man efter om man inte visste att osasuna va ett lag... Heheh...
Nej ska sova nu/snart!
Pussar å kramar MAja!
Om ni undrar vrf jag inte har rosa text äre för att jag bloggar från iphåååånen!
Jag är populär!
Nej men om du någon gång har tänkt åhh hon Maja hon är riktigt attraktiv... Aa isf försvann de nu! :)

Av Maja - 27 januari 2013 16:14

     

Asså Viktor Frisk! de är väl endå en väldigt snygg kille! men han kan samtidigt se så fake ut! men på dessa bilder oh dear lord you are so gorgeous!  

Han kan se ut som en barbie-docka ibland så de blir för mycket! men hans röst! asså shiiiieeeet!!! man dör å smälter!

Och han är så äckligt jäkla medveten om att han är snygg!! samma sak med Zayn i 1D han är så äckligt medveten om de! så de blir förmycket! därför ligger han längst ner på min 1D lista! louis, harry, liam, naill, zayn- å alla ni som säger men asså jag kan inte välja alla är lika underbaar..... gå å skjut er! (nej gör inte de) men seriöst klart man har en favorit!! tkr iaf jag! :)

 

You know you love me

 


Av Maja - 27 januari 2013 00:17

Hahah de är nog en av de sämsta låtarna! Men endå måste jag lyssna på den! Haha!! Sen hör jag hur Cassandra sjunger den för vi sjöng sen i somras haha minnen asså!
Ligger å lyssnar på massa olika musik just nu! Lite one direction, Jay Smiths cover på Madonna! Grymt! Lite annat oxå! Ska sova snart! Men ni får ha de super! Sov gott dröm sött vakna blött!!
Kram MAja!

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards