majafrii

Alla inlägg under juni 2013

Av Maja - 30 juni 2013 21:33

°°°°°

 

Hemma från Skövde

och bröllop

Min kusin är nu gift, STORT Grattis till er!

ni var jätte fina<3

 

dom hade vigseln utomhus vid ett slott

det var lite molnigt när vi kom

under vigseln spöregnade det, så alla satt med paraplyn

efteråt blev det en jätte fin kväl

hade dom otur eller hade dom otur?

efter vigseln skulle alla samlas så fick vi en varsin heliumballong

så skulle min brorsa (som var fotograf under kvällen) ta kort när vi höll i ballongerna och sedan när vi släppte iväg dom! det var riktigt häftigt faktiskt!

Jag skulle ju ta han om min lilla lily-pop sedan

det gick jätte bra (Y) 

     

Av Maja - 30 juni 2013 21:25

°°°°°

 

Är hem kommen nu! 

förkyld 

mår illa

jag som nyss börjat få igång detta med träning

så ska jag gå å bli sjuk

min hosta går aldrig över

har haft den sedan förra gången jag var sjuk, å nu blir den värre igen, den har helatiden funnits där...

 

 

 

  Jag hatar att alla bara anser att jag är som förut...

NEJ... jag har faktiskt gjort framsteg, bara för ni är lika tråkiga som vnligt! jag har förändrats på ett 

positivt sätt! jag har ställt mej upp, kommit till rätt bana

släpp in nya Maja

visst finns jag kvar där men ta inte allt förgivet

 

Av Maja - 27 juni 2013 12:00

°°°°°

 

Godmorgon solstrålar!

ska fixa lite saker innan jag drar mej in mot stora staden

packa ner lite tills imorgon då vi åker neråt med tåget :) 

så alla håller mej sällskap å är sociala imorgon! iaf runt 4 tiden :)

 

°°°°°

 

 

 

Av Maja - 26 juni 2013 23:48

°°°°°

wake me up-avicii

Hade lite svårt för denna låt första gången jag lyssna på den

men nu är den hur härlig osm helst! 

love it

 

°°°°°

 

igår var jag med Moa J på badberget å sola

vi köpte med oss mat från hamncafét å så hade vi godis å kakor 

det var supermysigt

Efterråt åkte vi in till centrum å mötte upp våra mammor

vi gick å åt middag sedan gick vi ner till våran teater som i år sätter upp Dracula

jag va inte med iår

jag fick frågan om jag ville vara med men det skulle krocka med mn konfiramtion å sånt

den var 3h lång med paus

vilket var lite långt faktiskt man skulle kunnat kortat ner den lite!

skådisarna var suuuuppeeeer duktiga! hade dom varit lite sämre eller vad man ska säga så hade nog teatern varit ganska dålig

det som var bra var liksom att se hur skådisarna spealde

fast det kanske är sånt jag kollar på nu förtiden

jag kollar liksom hur folka agerar ganska ofrta har jag märkt

nästa år har jag gått på teater i 10 år det är sjukt igentligen!

det har hjälpt mej super mycket å är bland det roligaste jag vars med om! 

 

°°°°°

 

Av Maja - 26 juni 2013 23:00

°°°°°

 

Imorgon ska jag jag å brorsan ha kvalitets tid ;) 

nej men jag ska åka in med honom å shoppa lite :D

ha behöver lite nytt till helgen å jag behöver en kofta så då fick jag följa med honom å vara lite smakråd eller vad man ska kalla det ;) 

 

är det bra väder ska jag klippa gräsmattan den börjar bli lång nu, det har jag i uppdrag (Y) 

 

°°°°°

 

idag har jag tränat lite och solat sedan blev det molnigt så jag gick in å städa typ hela huset 

samlar brahetspoäng hos päronen ni vet ;) 

 

°°°°°

 

         

Av Maja - 26 juni 2013 20:31

°°°°°

 

I helgen ska vi bort för min kusin ska gifta sej

på kvällen sedan, eller efter vigseln ska jag ta hand om min favvotjej som jag satt barnvakt till i torsdags oxå

 

°°°°°

 

Men iaf jag fixade mina naglar så dom ska vara fina tills helgen :D

depends gelé kit funkar perfa tycker jag

dom har även gjort om tipparna så dom är extra tunna så du inte ska behöva fila så mycket och dom är i perfekt längd (Y) en riktig hiss faktiskt

     

Av Maja - 26 juni 2013 20:19

°°°°°

 

Midsommar 2013

en av de bättre om jag får säga det själv

 

°°°°°

 

Jag mamma å pappa var lite spontana å tog båten nere från hamnen till Utö

båtresan skulle ta 1h 30 min typ 

den tog ca 1h mer.. 

vi hade med oss picknick så vi skulle ju ha ca 2h där så vi skulle hinna sätta oss å äta å sedan plocka ihop å ta båten hem, men pga av förseningar hade vi typ 40 min där 

och nästa båt hem gick inte förrns kvart i 5 så vi gick runt lite sedan åt vi våran matsäck på båten

det var jätte mysigt det med 

för det började mulna på och blåste jätte mycket

jag å pappa köpte oss en varsin Utö tröja på utömagasinet 

 

°°°°°

 

Vi kom hem och en polare frågade om jag skulle ner på stranden, så jag kollade med Embla oxå om hon skulle dit, vilket hon skulle så först drog jag hem till Embla där även Malin (Emblas polare) var, super gullig!! :D <3

efter nån timme elr 2 gick vi ner till stranden där dom flesta redan blivit packade! 

hehe jag kom hem till Embla med em hallonsoda som jag drack upp innan :P lol

Men det var ganska roligt endå!

 

°°°°°

 

En lyckad midsommar vars det för mej iallafall :D 

 

°°°°°

 

     

midsommar naglarna

Av Maja - 26 juni 2013 20:11

°°°°°

 

Förlåt

jg har bara inte riktigt haft saker att berätta

eller så har min kreativitet inte funnits där

eller så har jag helt eknkelt inte haft tid

låter som jag skyller på saker like everybody els

men aja så är det :P 

så nu kommer jag bomba sönder er lite med flera inlägg :* 

puss

 

°°°°°

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards