majafrii

Alla inlägg under februari 2014

Av Maja - 28 februari 2014 15:02

Hej mina små hjärteknull! Ojoj!
Sitter på tåget hem nu! 2 kostymnissar mittemot oss den ena tåflörtar till och från! Tur han är den snygga! ;)
Så snart kommer jag hem och kan lägga in bilderna i datorn som jag å Josefin tog! Toppengaloppen!!

Av Maja - 27 februari 2014 16:41

Saken nere på åkern flaxa nyss med sina vingar dom är enorma.. :3 hahah lol!!
Igår gjorde kag och mamma choklad pannkakor elr jg gjorde plättisar!
Supergott med vanilj glass och hallon

[Bild]

Av Maja - 27 februari 2014 16:38

Igår var det exakt 2 veckor kvar tills min sweeeeet 16 dag (Y) whoopwhoop!
Imorrn rör vi oss hemåt mot Sthlm! Lite skönt endå tycker jag! Har Saknat mitt Sthlm lite! Men älskar Norrland av hela mitt hjärtissss!!
Mammas kompis kom hit till oss idag så vi har lite sällis ;)

Från vårt fönster från vardagsrummet/allrummet ser man en jätte åker och de var nå stort vitt som fladdra där men sen var de helt stilla så trodde de först bara var en stor mashmallow ;) nej men ni vet en sån där de har halm elr va det är i :P iaf men mu har det delat sej så de är två.. :3 kanske 2 svanar? Ligger en sjö precis nedanför

Av Maja - 26 februari 2014 11:09

Yes! I måndags sov jag hos Josefin och på eftermiddagen tog vi lite kort uppe i skogen ;) sedan badade vi bubbelbad och hade det myyys! Dagen efter alltså igår tisdag följde jag med henne till hennes skola :) det var kuuuul och efter det åkte vi Henrik Josefin igen och tog lite bilder då det var soooool ute! Helt underbart men nu har dimman fallit över oss... -.-
I och med att jag inte har nå dator på mitt land som jag kan lägga över bilderna på så måste jag vänta tills jag kmr hem! Men har tagit lite dåliga bilder med min mobil på kameran lol! Som en liten sneak peak! ;)

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Maja - 24 februari 2014 19:12

Hej allihopa!! Ja det här är alltså Josefin som Maja har tjatat om så mycket ;) Ville ba säga att Maja är underbar hihi Hejdå <3      

Av Maja - 23 februari 2014 16:45

OMFG!!!! Ska straxgå te bussen å möta Josefin!!!!!!'n

[Bild]

Av Maja - 22 februari 2014 16:16

Whhheeey!!! 25 min kvar! Sen blir det att vänta på el la buss, och sedan ta bussen 30 till huset (Y)
Superskönt att äntligen snart vara uppe!

Av Maja - 22 februari 2014 14:35

Nu sitter jag på. Tåget!!!!
Guud kan knappt fatta det, snart är jag vid min underbaraste<3 som jag längtat!
Har åkt tåg i 35 min nu? (Y) har alltså 2h 5 min kvar :)


Bilden längst ner är tänkvärd och super!

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards