majafrii

Alla inlägg under september 2013

Av Maja - 28 september 2013 21:59

°°°°°

 

Fick även frågan

vad är meningen med livet?


Ja? 

man ska ha asroligt, vara med dom man tkr om och älskar! göra det man tycker är skitkul! äta asgod mat :D

 

sedan frågan

Varför har du din blogg här och inte på en av de större bloggportalerna

 

Jo för jag å min kusin skulle starta en blogg tsm, så ville hon vi skulle testa denna portal, och jag ville inte ha blogg.se för jag har bara haft strul med mina bloggar där, man har ibland inte kunnat logga in ibland inte kunnat lägga upp bilder, man måste kunna koder för att kunna göra sin header

här är det aslätt det är som att lägga upp en bild när du ska lägga in din header! vilket jag tkr är roligt! för jag tkr det är kul att gör designer :)

jag gillar bloggplatsen :D 

Av Maja - 28 september 2013 21:41

°°°°°

 

          

   

Av Maja - 28 september 2013 12:18

°°°°°

 

Igår hade jag kvalitets tid med brorsan.

träffade upp honom i stan, vi shoppade lite, gick helt fel när vi skulle till en affär och vi hade råkat slå in helt fel gata i "kartor" på mobilen :P

sedan bjöd han mej på middag :D

 

#jagälskardejstorebror

 

°°°°°

 

Ska snart gå ner till bussen och åka in på teaterrep.

sedan blir det nog köpa godis och dra hem å kolla på film :)

 

°°°°°

 

Imorrn äre upptakt för konfirmanderna, så då ska jag vara med i och med att jag är ledare.

det ska bli kul :)

 

nu måste jag dra vi hörs puss  

Av Maja - 26 september 2013 18:59

~jag älskar dej~

Av Maja - 24 september 2013 13:11

 

Av Maja - 24 september 2013 12:54

°°°°°

 

Jag har tänkt tanken på att man kanske ska ha en frågestund?

det är ju bara roligt om jag får frågor såklart :P

 

 

Av Maja - 23 september 2013 00:27

Har skypat med Josefin idag, sedan skypa jag med Marika å Jesper!<3
Saknar er...
Josefin har jag inte träffat sen typ slutet av sommarlovet... Å Jesper är snart 1 v sen... To long. to be away from them so long!

Av Maja - 23 september 2013 00:24

Sjuk... De är inte roligt... Bara jag är frisk på onsdag å torsdag
?onsdag-ledarutb?torsdag-zumba?
Är trött men kan inte sova!
Detta är bara ett flummigt inlägg jag skriver för jag inte kan sova... Blir hemma imorrn/idag ;) har nästintill feber, jätte svidigt i halsen, lite snuvig, känner mej helt täppt i huvet... :3

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards