majafrii

Alla inlägg den 8 september 2013

Av Maja - 8 september 2013 18:05

°°°°°

 

Vill verkligen inte gå till skolan imorrn... veta att jag ska ha 3 timmar på rad med läraren jag inte tål känns seriusly helt jäkla imopssible. ja det är nu alla ba men Maja har inte du en bild på din header "impossible- im possible" ska tänka på det imorrn när jag går till skolan
.

orkar inte med min klass. alla är efterblivna.

jag vill börja på gymnasiet.

där får jag göra det jag vill. jag får vara med personer som tycker om det jag tycker om!

jag pallar inte med trycket med alla läxor och betyg å skit.

jag har lagt i princip hela mitt liv i lärarna på dalarö skola´s händer.

jag ska nu gå till skolan strunta i alla runt om kring klara av detta skol år gå ut med bra betyg som jag är rikigt nöjd med. vilket jag var nu med men jag ska förbättra ännu mer!

i bild vill jag höjas tycker jag seriusly förtjänar mer än bara ett C ioch med att typ alla i klassen har C känns det bara bajsigt ioch med att det är en av mina favorit ämnen.

ska få A i syslöjd oxå!! har ett B just nu

 

ville skriva av mej lite kände bara att jag är så trött på detta just nu!

:P

puss

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards