majafrii

Alla inlägg under mars 2014

Av Maja - 28 mars 2014 22:31

Idag när jag kom hem från skolan gick jag och mamma ut på en långprommis med Hasse, sedan fika vi litt :D sedan kom brorsan hem och vi gick upp till byn då han fått sitt paket med grejer han beställt!

Power power power

Imorgon är det Uppsala som gäller, måste ställa klockan åå 06.00, ska samlas vid terminalen 07.50 åker hemifrån 07.20 så aa :P kommer somna på pendeln dit!
Så nu behöver kag verkligen sova!

Puss puss

Av Maja - 26 mars 2014 23:01

Haha min hund är knas alltså han har alltid huvudet på något helst åå huvudkudden! Som en riktig människa! :3 cjuuuutiie


Idag var det ledarutb- ULU
Vi prata om påsken, och om lördag :D på lördag ska vi åka toll Uppsala under dagen, vi ska till domkyrkan och till de nya va ska man säga deras ungdoms grejs där :P lol
Äta lite tjocka oss lite å sååå!
Sen åker jag till farmor sover hos henne då vi ska på flash dance dagen därpå så jag orkar inte åka hem emellan de blir bara jobbigt!

Nu ska jag sova puss å kram <3


Er tycker jag mycket mycket mycket om<3

Av Maja - 26 mars 2014 22:57

På lördag är det earth hour!
Ska ni släcka ned?
Själv ska jag vara hos farmor, vet inte riktigt hur de brukar glra! Men är jag där lär vi ju inte ha så mycket saker igång förutom någon lampa! Vi träffs ju int så ofta så de blir väl mer prat än att kolla tv och sånt :3

Av Maja - 26 mars 2014 12:00

Sitter på idrotten! Bollrädd som jag är och har ont i magen sitter jag vid sidan om!
Idag år det ledarutb då får jag träffa Daniel igen!! (Y) nu måste jag draaa

Av Maja - 23 mars 2014 23:16

Påväg hem idag, jag var trött, behövde gå på toa, hungrig, allt tillsammans kan bilda en lite grinig Maja!
På bussen hem har vi en jätte gullig chaufför som börjar med att säga "då börjar våran safari, vi kan få se rådjur, vildsvin älgar!" (Där jag bor finns alla djur typ...) så äre en äcklig tant som ba "aa de hade ju varit bra om man hade haft säkerhets bälten om de skulle komma någit djur å man skulle krocka!!!" Chauffören svarar bara "vi har ju bussar med säkerhetsbälten men de används nu inte så effektivt..." Då helt plötsligt får tanten tokryck å börjar skrika "den buss jag åker varje morgon har bälte och jag har alltid det på mej!!!!!" Chauffören "ja det var ju jätte bra av dej" denna tant sitter nu med telen vid örat för att ringa å klaga till SL, då undrar jag vafan ska hon säga till dom? "Hej jag sitter åå en buss pch den har inga säkerhetsbälten?" Nej men lilla gumman jag tror de är rätt medvetna om att de existerar bussar utan bälten!
Jag var så nära flera gånger att ställa mej upp å skrika till henne "om det inte passar sej, så är det bara att kliva av buss fan! Vi är andra som tycker det är bra att bussen finns för vi har inte körkort, och vi vill ha en bussresa utan att du sitter å skriker det är jobbigt!"
För det första så är det inte ens busschaufförerna fel att de inte finns bälten
För det andra var inte så jävla oartig?
För de sista hon var bland de äckligaste jag sätt! Jag kände ett sånt obehag, det bara kokade i mej!

Av Maja - 23 mars 2014 09:18

Yes nu är jag vaken ska göra mej iordning sen drar jag mej inte te stan med mamma! :)
Ha en asbra dag! Även fast de är söndag å måndag imorrn -.-

Av Maja - 22 mars 2014 18:37


°°°°°

 

Idag har jag och pappa varit på bauhaus sen var vi å handla, sedna har jag pluggat och varit ute med hunden.

Just nu sitter jag och pratar med Daniel i telen! myyys <3

imorgon ska jag och mamma in te stan och kolla klänningar och skor och gå till sephora och kolla smink!!

helt amazzzing daaaag!

 

HaHAH pratade med Moa i telen nyss hon sitter fast i en hiss.
:P så jävla dålig sa åt henne häromdagen att hon inte skulle åka den hissen men aa! :P <3 tycker om dej endå moa <3

 

 

 

 

   

Av Maja - 21 mars 2014 16:06

Idag vars jag å Alice sugna på glass så vi gick till Ica på lunchrasten! De var ju sol ute idag Till och med då ska man ju liksom äta glass!! Så såg vi denna nya! Silvriga sak, vi öppnar å även glassen är silvrig! Bland de vidrigaste glassar jag smakat! Testa inte USCHUSCHUSCH

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards