majafrii

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Maja - 3 mars 2014 15:20

°°°°°

 

Uschuschusch!

det här blev inte roligt!

efter en halvtimme elr något liknande, efter att jag kommit hem när jag ligger i sängen har jag frossa som tusan!

hela jag var varm utanpå, men skakade inuti, jag tog tempen och jag hade 38.3, kunde knappt gå till toan då benen skakade, och när jag höll i termometern var det som jag höll i tyngdlyftar tyngder, min hand skakde som ett litet asplöv.

 

°°°°°

 

Det enda jag är sugen på just nu är pommes med mycket salt och ketchup!

mums.

 

har fått i mej litelite serano skinka med philadelphia!

 

 

Av Maja - 3 mars 2014 12:09

°°°°°

 

Detta kan inte vara sant?

ligger här i sängen igen då... när jag väl blivit frisk slår skiten till igen...

nu har jag en extrem hosta och känner att huvudet kommer ramla av så tungt det känns.

bra Maja! hinner gå 2 lektioner efter sportlovet, och innan det var du sjuk en vecka!

 

BRA!!!

 

.....

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards