majafrii

Alla inlägg under april 2014

Av Maja - 28 april 2014 18:15

Kan inte fokusera, har skrivit 6 rader på min bilduppgift på 1 timme... Skulle skriva på slöjden men vet inte hur jag ska formulera mej. Vill bara lägg mej ner å gråta.
Släpper jag på trycket skulle det vara en flodvågskatastrof i mitt ansikte redan. När någon frågat mej varför är Mitt svar, Öhh påriktigt så vet jag inte? Jag är trött, jag saknar Josefin, jag saknar Daniel, jag har haft fullt upp å nu gick luften ur mej! NO nationella labb delen gick inte direkt jätte bra flr mej idag heller...

Kändes lite bättre efter att jag ätit, fick i mej energi då. Ska väl försöka få ner några rader på bilden iaf...

Av Maja - 27 april 2014 21:59

°°°°°


Var ju på genrep i fredags med teater, åkte sedan hem till Daniel, vi åt middag med några av hans släktingar, gick en prommis med hans hund, å träffa några polare till honom, efter det gick vi typ å la oss i sängen och kollade TV.

Vi skulle ju upp igår (lördag) då han hade danstävling, asså är fett stolt över honom, så himla duktig, även fast det inte gick hela vägen kom han till flera finaler!

Det pågick under heeeela dagen, men det var superkul, då min plan är att jag ska börja sy/designa danskläder, så var det superkul att vara å kolla på allas kläder, så himla häftigt, inpirerande!

Planen var väl att jag skulle åka hem, då jag skulle upp på teater idag, men i och med att mina bussar går helt knas, så är det jobbigt att pricka in en när man inte riktigt vet när man kommer iväg å så, så jag följde med Daniel hem igår med och sov där, så åkte jag till teatern rint 2 idag, igentligen skulle han kommit och tittat med det kom annat ivägen!

Jag råkade glömma lite i min monolog men det gick bra endå!

det löste sej, men aa det känns väl sådär, men någon gång måste man väl göra fel ?



#inteförattskrytamengickförbiTonyervingochAnnwilso
nochnågraandrafrånletsdance #danielsdanslärareärjufrånletsdancedavidwatson


#stoltflickvän


     

Av Maja - 27 april 2014 21:58

°°°°°


En av de bästa helgerna.

   

Av Maja - 25 april 2014 21:46

Ligger här i Daniel säng, just nu duschar han, nej men nu får han vara klar!! Har snott hans tröja, tror han att han kommer få tebax sen tror han fel, superskön!!!
Var på genrep innan jag drog hit, klarade hela monologen idag!! Hahah bra att de är på genrepet den sitter ;) men de är vissa som inte ens kan sin ;)

Av Maja - 24 april 2014 23:59

Slitna jeans
Converse- vita låga
Någon gammal svart Cardigan med ett linne under
Och svart skinnjacka
Hästsvans

Av Maja - 24 april 2014 23:55

Kom hem från dansen å proppade i mej massa frukt! Det är så himla gott, tog lite frysta hallon, banan, äpple och hällde lite kanel på och sedan lite melon!

MUMS

Av Maja - 24 april 2014 23:54

Lycklig<3

Av Maja - 24 april 2014 18:08

Har nu smakat alla Lokas nya smaker! Crush, tycker de alla är Goa, men gillar nog mest päron sen hallon sist citron, de är liksom lite läsksmak på dem men samktigt äre ju inte läsk, smart ;)
Ska gå ner te bussen nu, ska in och dansa, de var ett tag sedan när man varit sjuk å de har varit lov å lalalal,

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards