majafrii

Alla inlägg den 11 april 2014

Av Maja - 11 april 2014 21:34

°°°°°



Fick denna länkad av min fina Josefin!

Älskar dej så det är helt galet mitt finaste hjärta

Min finaste finns inte ord!

Av Maja - 11 april 2014 17:07

°°°°°

 

1. Är du snäll? Jag tycker själv att jag är ganska snäll ja :3
2. Längd? ja så kom vi till detta dåraaa, jag ör över 172cm, men detta var efter sommarlovet vilket innebär att jag kan ha växt...
3. Röker du? Nej, vill inte förstöra mitt inre eller lukta illa! men ska jag vara ärlig kan jag tycka att de är riktigt sexigt med en riktigt het snubbe som röker, men jag vill inte att min kille ska röka för de luktar illa :3
4. Fullständigt namn- Maja ;)
5. Födelsedag- 12 mars
6. Ålder? sweeeeet 16
7. Vart du bor? stockholm
8. Bästavän? Moa s är min bästa vän, josefin är min soulmate och daniel är min bästa killkompis
9. Vem ringde dig senast? Daniel
10. Vem smsade dig senast och vad stod det på smset? min mamma- komsi- hhaha lol vi skulle dricka kaffe och hon ville att jag skulle komma ner till matrummet :3
11. Vem kramade du senast? öhh... Marika tror jag
12. Din relation med dina föräldrar- jag har en riktigt bra relation med mina föräldrar tycker jag! jag kan berätta allt för min mamma, och med min pappa har jag alltid kul, vi skrattar alltid! love mah päron <3
13. Ögonfärg- blond och blåögd
14. Skönaste personen du vet? oj :P asså de jag är me är ju riktigt sköna personer!
15. Vem träffade du senast & vart? aa de var väl min familj :P i min hem... och innan det var de Alice som jag gick hem från bussen med :P
16. Har du nånsin förlorat en vän? ja, elr de har förlorat mej?
17. Har du testat droger? om det gills när man har hackat typ lakrisal och sniffat? så ja annars nej :P
18. Vad har du på dig? inget ;) nej men typ jeans, en långärmad tröja, en tjocktröja + en till tjocktröja :P strumpor, trosor, bh
19. Vad åt du senast? GODIS MADDAFAKKA
20. Vad drack du senast? kaffe
21. En vacker person- Josefin
22. En snäll person- Josefin, Daniel, Moa, Marika
23. En gullig person- Josefin, Daniel, Moa, Marika
24. En jobbig person- hahah lol, jag vene :P
25. En konstig person- Jag
26. När skrattade du senast & varför? hahah fick skrattanfall med alice påväg hem från bussen, vet typ inte varför :P
27. Vad hatar du? hata är ett starkt ord!! ;) nej men jag hatar att ljuga :)
28. Vill du ha ditt ex tillbaka? Nej!
29. En du saknar- Daniel, JOseifn, Moa
30. Ditt humör just nu- Glad de är ju påsklov vafan!
31. Har du skilda föräldrar? nej :D
32. Hur många syskon har du? en storebroder
33. Någon du vill träffa- Daniel, Josefin, Moa
34. Äckligaste du vet- Oxbringa och rotmos, haha nej men de finns väl mycket?
35. Har du någonsin brutit
mot lagen? aa du vet jag har plankat på pendeln :O jag har smakat godis i affären men inte betalat :O va fan ska vi ta oss till!!!???? 

 

 

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards