majafrii

Alla inlägg den 10 april 2014

Av Maja - 10 april 2014 22:35

Har testat mina peelings!
Tog en till ansiktet och en för kroppen!
Den för ansiktet var gjord på

Flytande honung, lite äppelcidervinäger, olivolja, socker, havregryn

Jag vars jätte len i ansiktet dock har jag lite "fetare" hy och hyn drar ju åt sej olja, men jag gjorde en annan peeling efter som jag köpt förut, som jag brukar bli lite torrare av, så idag behövde jag ingen återfuktande kräm för nu vars de perfa!

Den peelingen flr kroppen var bara gjord på olja och socker men jag drog i lite flygande honung oxå!!! (Y)

Innan jag körde peelingen rakade jag benen, sedan peelade jag hela kroppen, och lika här, hyn drar åt sej oljan, men på min kropp är jag alltid super torr så detta var perfa! Mina ben är lena som babyrumpor nu!!
Jag kommer absolut inte ligga å smeka mina ben tills jag somnar? Va har du fått de ifrån? Pfft!!??

Puss å kram nu goa

Av Maja - 10 april 2014 16:43

°°°°°

 

Tror jag inte ensam om att ha de problem att de dyker upp en och annan finne eller poris ;)

sedan är det ju snart sommar vilket innebär, iaf för mej att man ska bli brun och ha jävligt kul!

men för att brännan ska stanna mpste man peela bort de gamla hudcellerna!

 

jag har gjort lite sökningar runt på internet för jag vill fixa detta nu!

vill inte lägga ner massa pengar på produkter med massa skit i!

så jag ska göra mina egna pellings/ansiktsmasker.

av de delikatesser jag har hemma!

de är super enkla!

jag tänker att jag testar och skriver sedan hur resultatet blev? :)
(Y)

 

 

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards