majafrii

Alla inlägg den 3 april 2014

Av Maja - 3 april 2014 22:33

De finns de som man trodde var annorlunda, de finns E som är falska, men vet ni va de värsta är? När de finns de som är en blandning av båda!

Av Maja - 3 april 2014 15:43

°°°°°

 

Denna vecka har gått fett fort, hoppas nästa går fett frot oxå så att jga får loooov!!!

orkar inte med skolan!

I helgen var jag i Uppsala med ULU, det var fett mysigt, vi var i domkyrkan och gick en guidad tur på typ 2 timmar med en gammal tant det tog såååålång tid, hon var så seg!

Sedan gick vi å åt, efter det gick vi till svenska kyrkans unga i Uppsala dåra.

Sedan hade vi typ över en timme tills tåget skulle gå då vi gick å köpte glass, tog en prommis och satte oss längs fyrisån å åt glass, det var supermysigt!

Sedan pkte jag hem till farmor och så kom hennes mans dotter dit oxå, visst hon är ganska mycket äldre än mej men det var kul endå!

Dagen efter alltså i söndags gick vi lite på stan och åt och sedan gick jag och farmor mot china teatern!!!

jag har äntligen fått sett flash dance! skulle lätt kunna se den igen!!

såååå hiiimla braaa!!!!

 

Nu måste jag avsluta, ska iväg och dansa!

 

den här veckan har gått fort det är redan Torsdag, imorrn är det då fredag det ska bli fett nice!

sedan 1 vecka kvar!!!

på lördag ska jag in te stan med kyrkan och samla in pengar för att stoppa hungern, hela grejen går ut på att de är över 1000 konfirmander och ledare inom svenska kyrkan i stockholm då som samlas och hjälps åt att samla in pengar!

hela grejen heter Uppdrag Global!

Jag är supertaggad!

 

Puss å kram!

       

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards