majafrii

Alla inlägg den 14 april 2014

Av Maja - 14 april 2014 16:48

°°°°°


Min lunch/middag idag blev toast, då det är lov och jag sover längre och tappar rutiner helt, så äter jag frukost och kan hålla mej mätt tills de är middag, men i och med att jag ska te teatern idag så måste jag äta nu, å jag har inte ätit något annat än frukost idag, så blir detta en lunch/middag.


Detta är superdupergott, man tar toast-bröd och sedan lite smör, pesto, tomat, lite lite ost och ibland tar jag lite oregano, men glömde det idag!

Jag tycker inte speciellt mycket om toast, men denna älskar jag!!!


       

Av Maja - 14 april 2014 11:56

°°°°°


Älskar när man är ledig och har tiden att göra en riktigt god frukost!

För mej blev det en smoothie och macka. Det var ett tag sedan jag gjorde smoothie nu faktiskt. Men tycker verkligen om det!


Jag tog en yoghurt med smak, men lite olika frukter.


en halv banan

ett äpple

lite hallon


SUPERGOTT


           

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards