majafrii

Alla inlägg den 17 april 2014

Av Maja - 17 april 2014 23:21

Idag åkte jag in å mötte mamma så åkte vi te stan! Köpte presenter till min lilla prinsessa som fyller 4 idag<3 åt lite sedan åkte vi till prinsipessan!
De var ett tag sedan vi träffades nu min lilla Tokfia.
Hon är galen
- Maja kom vi ska leka!
-stå inte bara där, sätt dej, vi ska ätas pärlsoppa!

Sedan kommer vi hem å pappa har köpt pizza

Av Maja - 17 april 2014 21:02

°°°°°


Tisdag och onsdag var riktigt bra dagar, i tisdags åkte jag till min Danniboy, vi handla lite mat, åkte hem te honom studsa studsmatta :D var aslängesedan jag gjorde det, hahah det var mys, vi åt lite å aa lalal, spela wii, sen till de bästa våran chokladsås, där kan vi snacka grejer, fy satfläsk va god den blev.


MUMS


Vi gick på prommis med "lilla" Ebba, träffade några av Daniels polare, sedan även hans farmor och farfar, hela släkten på engång avklarad (Y)

Sedan gick vi hem och åt glass jordgubbar och chokladsåsen!

       

Min lilla hollister pöjk ;)

 

I igår (onsdag) gick vi upp 7, lite jobbigt var det då vi inte kunde sova kvällen innan. Men men de funka!

Sedan bar det av mot st:eskilkyrkan för att möta upp alla andra, sedan åkte vi buss därifrån till nyköping/oxölesund? 

boda borg.

Men innnan vi ens hunnit ut på motorvägen stannade bussen och vi kom inte vidare, där fick vi stå ca 30 min innan en ny buss kom!

det var superroligt, dock mådde jag super illa och vars snörrig efter vi ätit, det var så vaaarmt :P Så mitt lag fick köra några banor utan mej :3

 

       

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards