majafrii

Alla inlägg under juni 2014

Av Maja - 30 juni 2014 22:56

Sedan kan jag slappna av på riktigt åka till landet, hänga med Josefin, vara med Daniel, å bara har galet skönt! 4 dagar kvar nu #kämpa

Idag var jag å pappa inne i stan å handlade lite nya pennor å rit grejor till mej :) så lite ny inspiration såhär med nya saker! Så blev det en lana del ray teckning, har börjat på 2 andra oxå men inte färdig

Av Maja - 29 juni 2014 15:19

I torsdags åkte jag in te centrum å träffade Moa som jag inte träffat sedan i april... Skam!! Det var trevligt, jag har äntligen köpt mina boyfriendo jeans, å i tisdags hälsade jag på mina kusiner som fått barn å påvägen hem hittade jag å mamma en jacka jag velat ha super länge, en sånär lurvig :D så nu är jag glad, sen inhandla jag lite annat, kan lägga upp sen om jag orkar!
I fredags åkte jag å Daniel in till stan å tittade på The fault in our stars, den var så himla bra!! Den var riktigt jobbig men riktigt bra, man berörs! Träffade även lite kompisar på bion som jag inte hade någon aning skulle dit, trevligt trevligt!
Sedan mötte vi upp mamma å gick till fotografiska, häftiga bilder (Y) sedan åkte vi hem hit till mej, åt lite å kolla film å sånt!
Igår (lördag) åkte vi in till min teater å kollade på sista föreställningen de satte upp denna sommar, loranga masarin å dartanjang! Den var superbra, hann man inte se den kan jag lungt säga att man missade något! Sen åkte vi hem hit igen å aa typ åt kolla film tränade! Å nu har vi skjutsat hem Daniel... :( å på tisdag börjar jag jobba igen jobbar till fredag' sen är jag helt ledig!!!!
Kom in på alla mina val på gymnasiet, men blirju första handsvalet! År fett nervös men endå supertaggad!!!

Av Maja - 29 juni 2014 15:13

I torsdags åkte jag in te centrum å träffade Moa som jag inte träffat sedan i april... Skam!! Det var trevligt, jag har äntligen köpt mina boyfriendo jeans, å i tisdags hälsade jag på mina kusiner som fått barn å påvägen hem hittade jag å mamma en jacka jag velat ha super länge, en sånär lurvig :D så nu är jag glad, sen inhandla jag lite annat, kan lägga upp sen om jag orkar!
I fredags åkte jag å Daniel in till stan å tittade på The fault in our stars, den var så himla bra!! Den var riktigt jobbig men riktigt bra, man berörs! Träffade även lite kompisar på bion som jag inte hade någon aning skulle dit, trevligt trevligt!
Sedan mötte vi upp mamma å gick till fotografiska, häftiga bilder (Y) sedan åkte vi hem hit till mej, åt lite å kolla film å sånt!
Igår (lördag) åkte vi in till min teater å kollade på sista föreställningen de satte upp denna sommar, loranga masarin å dartanjang! Den var superbra, hann man inte se den kan jag lungt säga att man missade något! Sen åkte vi hem hit igen å aa typ åt kolla film tränade! Å nu har vi skjutsat hem Daniel... :( å på tisdag börjar jag jobba igen jobbar till fredag' sen är jag helt ledig!!!!
Kom in på alla mina val på gymnasiet, men blirju första handsvalet! År fett nervös men endå supertaggad!!!

[Bild]

Av Maja - 24 juni 2014 00:11

Jag älskar dej Daniel <3

Av Maja - 23 juni 2014 00:29

Min midsommar firades hos Daniel! Det var super mysigt, de hade lite gäster, vi hade 5 kamp å åt å lyssna på musik å ja allt som hör till!
Dock var jag tvungen att åka hem i lördags då jag skulle jobba (ja det blir ju igår :P ) söndag! Nu är jag ledig tills 1-2-3-4 då jag jobbar de 4 dagarna! Men lite ledigt nu då! Skönt!
Ska in till stan till min ena kusin som nyss fått barn å hälsa på den lilla krabaten! Sen ska jag in till stan med Daniel på bio å se The fault in our stars! Är fett taggad på den å har höga förväntningar!

Jag var bättre än Daniel på att skjuta med luftpistolen!!! Mitt lag vann Btw på fem kampen! Ofc

Av Maja - 18 juni 2014 20:56

Av Maja - 18 juni 2014 14:09










°°°°°


För många kvälllar på rad


 

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards