majafrii

Alla inlägg den 16 juni 2014

Av Maja - 16 juni 2014 16:02

°°°°°


Fick belöna mej själv lite med en bikini från gina, som nu då är beställd!

ska ta mej en dusch nu, och försöka få bort tankarna från den jobbiga tanten!


Av Maja - 16 juni 2014 15:54

°°°°°


Idag på slutet av dagen kom en tant å farbror in å beställde ne varsin grillkorv med pommes, jag gjorde det och la i den vanliga "matkorgen" som vi brukar lägga maten på/i, men tydligen förstörde jag hela hennes dag då hon alltid brukar äta på en tallrik, så jag bad så mycket om ursäkt men fick inget gensvar, när hon väl setat å muttrat ett tag frågade jag vill du ha en tallrik också? så fick jag ett argt svart tillbaka "ja men det är väl klart att jag vill!".

hon förstörde hela min dag, och jag vill inte tillbaka, jag vill iaf inte göra mat mer!

jag bad så mycekt om ursäkt flera gånger och sa även att jag är ny så jag har inte riktigt fått kläm på allt ännu!

Men vissa är lite trångsynt å kan inte ta någonting med en nypa salt!

hörde även att hon sedan satt å muttra om hur min chef hade gjord om på stället...


usch har ångest nu igen, jag som hade börjat komma in i det hela äntligen! vill verkligen inte tillbaka!

2 dagar kvar sedan midsommar, måtte dessa dagar gå suuuperfort, vill även att min prins ska komma hem nu! saknar honom för mycket!

det värsta är att när jag blir upprörd eller sur eller tycker att jag själv gjort fel för att någon klagar så mår jag dåligt och ställer höga krav på mej själv, så jag är en mes så jag börjar grina så lätt, så bara jag tänker på det här nu blir jag super upprörd och känner en klump i halsen!


Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards