majafrii

Direktlänk till inlägg 9 maj 2013

ACNE

Av Maja - 9 maj 2013 13:11

Jag orkar inte med acne längre..... jag har inte sådär suuuper svår acne men jag har ju så de kommer hela tiden och just nu är hela facet fullt! jag kanske ser dom mer än andra för jag stör mej på dom! men jag blir sur på alla dessa produkter som sägs funka soom inte gör det! jag har en produkt som har funkat det är ett stift som jag köper på apotekt för typ 50:-


 
 
Marika

Marika

10 maj 2013 01:51

Okej, såhärva.. Jag har aldrig haft något sånt problem men min vän har haft det.
Hon slutade klämma på dem helt och då vart det inte rött någonstans, sen har både jag och min vän clerasil tror jag det heter och det funkar jättebra! Dock tar inte jag clerasil längre då det torkar ut hela mitt ansikte.

Jag har ett ganska bra knep (som funkar för mig och minsåkalladeperfektahysomallasäger) det är att varje gång jag duschar så tvättar jag ansiktet med tvål, sen typ efter jag duschat och allt (och tvättat bort tvålen såklart) så tar jag en bodybutter och slänger i till lite i ansiktet och woula! Ett lent ansikte och inte några finnar.

Sen så får jag såklart finnar ibland jag med men dessa finnar sitter lite under min lugg ;) Annars brukar jag få feta pormaskar vid mina käkben så jag har mina problem jag med.
Men jag har typ slutat dricka läsk och då får jag inte finnar och pormaskar, sen äter jag inte choklad heller.
Dock äter jag ben & jerrys caramel chew chew och den får jag ingenting utav även fast det är som plopp i den :o

Men som sagt, jag är inte problem fri!

http://mino.blogg.se

Maja

12 maj 2013 01:09

Jag vet att socker har en stor del i det hela! men kan inte motstå ;)
Det där med tvål å sånt är att tvålen torkar ut huden och bodybutter är för fett, då jag har fet hy... så jag har svårt att hitta rätt liskom!
men jag försöker med detta att man ska byta kuddfodralet ofta för det är massa baktierier å skit i och med att man har huvet och ansiktet där hela tiden ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja - 12 augusti 2014 16:46


Hej alla Goa läsare. Jag har nu bytt bloggportal, då jag börjat tröttna på bloggplatsen.se- och tycker nattstad var lika simpel men man kunde göra snyggare. Så min nya blogg ligger nu på www.nattstad.se/majafrii ...

Av Maja - 9 augusti 2014 23:42


Vi började med att cykla runt på "ön" där jag bor, handlade lite å cyklade hem, eller ja, jag cykla, Daniel sprang. Vi åkte hem tog en kopp kaffe. Sedan begav vi oss (båda på cykel denna gång) upp mot byn igen, mest för att kolla runt lite, cyklade r...

Av Maja - 8 augusti 2014 15:04


Är inne i centrum å shoppar lite, ensam... Tråkigt tänker vissa, rätt skönt tänker jag. Får ta det i min egen takt. Har fyndat en massa! Å nu har jag väl hittat allt... Men har endå typ 1h kvar här... Ska ju möta Daniel. Så nu tänker jag sitta här på...

Av Maja - 8 augusti 2014 01:46


Mina tårar hade precis slutat rinna ner för min kind. När jag går fram till dej. En person som bara funnits i mitt liv 2 år. Jag går fram till dej å känner hur det bränner bakom ögonen. Du viskar i mitt öra -glr de du är bra på, för det är du bäst på...

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards