majafrii

Alla inlägg under januari 2014

Av Maja - 30 januari 2014 22:00

Har lärt mej Bollywood, lite mer street, salsa steg, någon ny dans inom dansvärlden och massa mer! Det var super kul på latino dance fushion idag!!! Kommer ha träningsverk imorrn kan jag ju bara säga er!


Vill ge ett tips: nu när jag kom hem var jag hungrig och jag hade kvar av min fruktsallad så jag tog av den och hällde på lite vaniljyoghurt och fegade ihop det var supergott!! :)

Av Maja - 30 januari 2014 17:15

°°°°°

 

När jga kom hem idag gick jag ut med hunden sedan gjorde jag mej lite fruktsallad

nu ska jag snart äta middag sedan ska jag ta bussen 18.20 för att dansa!!!!

OMG va jag har längtat!! Latino dance fushion alltså, ska bli sjukt kul!

så får jag träffa Elin oxå! har saknat henne! <3

 

 

LETS SVETTAS OM TUTTARNA IGEN!!!

Av Maja - 30 januari 2014 17:12

°°°°°

om jag tar en så kallad "egopic" så tycker jag att jag ser ut på ett sätt, jag ser mej på det sättet jag ser mej, men om någon annan tar en bild på mej så ibland ser jag mej själv som en helt annan person

lite läskigt!

 

 

 

 

Av Maja - 30 januari 2014 17:10

°°°°°

 

låg å snapa med josefin häromkvällen, vi båda grät oss till sömns i princip då vi saknar varandra så mycket att vi börja böla!

så fick jag denna

 

där föll tårarna som ett vattenfall!!

saknar dej min älskade syster/andra halv/soulmate jag skulle inte kunna leva utan dej!

om 3 veckor är det sportlov då träffas vi! men jag orkar knappt vänta 3 veckor till!!

Av Maja - 30 januari 2014 17:02

°°°°°

 

Dagen har varit pretty seg...

vill bara ha helg och sommarlov, pallar inte grundskolan mer vill börja på gymnasiet!!!

aja idag testade jag lite olika frisyrer, vet inte hur många gånger jag skrev om frisyrer innan jag tyckte det såg rätt ut skit svårt, hahah- mobbad.

körde på knutt längst fram i pannan, elr miley cyrus knutar, sluta med min vanliga ruffs

     

de jag trodde jag kunde lita på var de som svek hårdast

Av Maja - 30 januari 2014 08:11

Av Maja - 29 januari 2014 22:39

Asså påriktigt är så sur över paradise!!! Jag har hejat å hejat på Aina och Niklas, så gör Aina de dummaste valet å väljer thobias före Niklas! Jag vet inte hur länge jag gick å sa fanfanfanfanfanfan efter! Össschh!!!

Iaf jag kom hem från ledarutb elr pappa var så snäll å hämta mej och min bror hade vars å tränat så vi plocka upp honom samtidigt! Så han och jag åt tsm när vi kom hem och kollade PH !
Vi fick spela lite musik å prata ytterst lite om drama!

Av Maja - 29 januari 2014 22:35

Jag har tyckt ni varit jobbiga, jag har tyckt ni varit knäppa i Huvet, ni var varit världens bästa, ni har varit idioter, sagt att vi aldrig mer ska prata med varandra, ni är så jävla sötrda Men vi håller endå ihop! Jag älskar er! Tack för ni har funnits å finns där för mej! Och jag hoppas jag finns där tillräckligt för er! <3

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards