majafrii

Alla inlägg den 24 januari 2014

Av Maja - 24 januari 2014 18:14

°°°°°

 

Imorgon (lördag) ska jag och brorsan in te stan och shoppa lite! ska bli mysigt!<3

 

Nästa vecka är det fullt upp.

 

mån: teaterrep

tis: plugga (ledig dag)

ons: ledarutbildning

tor: första danslektionen

fre: (ledig)

lör: VERONICA MAGGIO KONSERT med noonno!!!

sön: ligga i sängen och dega för man är så trött dag!

 

 

Av Maja - 24 januari 2014 18:09


°°°°°

 

Hade svenska 90 min idag då vi fick testa ett nationellt så vi ska vara lite förberedda.

så vi åt lunch vid 10.45 o.O lol men de var för våran buss gick 11.20 då vi skulle in och simma idag igen..

Efterråt gick jag Embla och Alice till centrum eller alice skulle till pendeln och embla skulle möta en polare och jag skulle träffa mammie, för jag behövde en ny vinterjacka då min andra nya vinterjacka inte var så varm som vi trodde-.-

sedan hittade vi ett par springtights så äntligen har jag något att dansa och ha gympa i!!!

Sedan lite smink sakeeer :D och nagellack!!

   

 

sedan fikade vi sååklaaart!!!

Har inte ätit beskvier på jäääääätte länge så käände jag behövde ta en idag! men farmors är godast såklaaart!

 

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards