majafrii

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Maja - 6 januari 2014 00:09

°°°°°

 

sitter å lyssnar på fantastiska veronica! längtar så till 1 februari, då jag ska stå bland alla andra och hoppa i takt och sjunga med till alla låtar! den magiska stunden! 

konserter är verkligen magiska, man glömmer bort allt annat runt omkring en man är i nuet, lever sej in i känslan, hoppar med i takt till musiken, du kan liksom inte välja om du ska hoppa för står du mitt i smeten så hoppar du automatiskt. känslan när hela alltet startar, man har stått och väntat i flera timmar vöntat och varit taggad i veckor! 

när det hela brakar igång, jiiissuuueuuss, kan inte beskriva känslan mer än att man ryser bara man tänker på det!

 

tror jag ska sätta mej och skriva lite i min bok jag fått av mamma, det kan vara riktigt skönt faktiskt, för här på bloggen kan jag ju inte skriva ut allt jag tycker och tänker, och jag kan inte prata med alla om allt, och i min bok kan jag skriva ner saker som bara jag ser. jag ska även göra detta när jag lägger lappar i en burk under hela året med spännande saker som händer så ska jag kunna ta fram den sedan i slutet av året och kolla vad som hänt! och jag har tänkt att jag bara ska skriva bra grejer i den sånt som bara är positivt! så man verkligen bara blir glad när man läser sedan och faktiskt ser och uppskattar allt det bra som hänt under året och inte bara ser de dåliga som hänt! 

tror det är många som bara vänder det dåliga frammåt och "glömmer" de dåliga eller helt enkelt förstänger det och bara tycker allt är dåligt och tänker negativt vilket gör livet riktigt surt! tänk på de som är bra ist :D 

 

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards