majafrii

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Maja - 1 januari 2014 20:35

°°°°°

 

Alla dessa ordvitsar eller va man kallar det.. stort LOL på de :P

typ innan nyår, - jag kommer inte sova förrns nästa år!

 

aja strunt samma!

idag har jag bara legat och degat i sängen och kollat lite serier.

funderar på att kolla på en film nu men vet inte vilken :/

 

°°°°°

 

Imorrn ska jag och mamma åka te centrum kolla om de ha de jeans jag vill ha sen ska jag ju läsa en klassiker i skolan så ska  väl gå te bibblan och kolla om de har någon!

 

puss och kram

 

Jag

Av Maja - 1 januari 2014 18:29

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Öhh.. ja jag har gjort massa ;)
Hur har ditt 2013 varit?
för jävla bra! nej men påriktigt sjukt bra!!
Blev du kär i år?
kind off
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
datumet jag träffa min soulmate Josefin <3 (sedan alla bra konserter)
Vad är din största framgång 2013?
att jag vågat göra saker jag inte vågat förut, jag var asmcyket på stranden :D asnöjd med mej själv!
Bästa köpet?
öhh... jag vene, lol
Vad spenderade du mest pengar på?
öhh, mej? ;)
Gjorde någonting dig riktigt glad?
min brorsa, jag höll på att börja gråta på jul då han gav mej primeboots. sen flera andra saker.
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
wrecking ball, legenden, blurred lines, burn typ finns typ massa :P
Vem har du umgåtts med mest? 
alice, embla, erik,
Har du haft ett förhållande under 2013?
ja... but singellivet är bäst
Vart reste du under 2013?
öhh i sverige... i dont fly
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
mermermer sooool, mer konsrter, mer yolo ;) att jag precis skrev det där
Vad gjorde du på din födelsedag?
oj var i skolan, hade en asbra dag efter med 3 rätters med familjen :)
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
tror fan inte det :)
De bästa nya människorna du träffade? 
daniel :) pontus :)
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
gör detta år 10x bättre och ha asroligt!!

Av Maja - 1 januari 2014 01:36

Ska jag låta som alla andra å ba -nytt pr nya tag- nytt år! 2013 var jävligt bra! Men vi ska göra 2014 bättre!
Haha lol! De jag har gått å tänkt idag är det blir nytt år de är snart sommar igen ;) längtar som tusan! Gå på massa konserter å hänga med kompisar å ba glida runt å bli förbannat jävla brun! Men innan allt detta vill jag ha februari å mars för då händer oxå mycket :D
Nu får ni ha en jävligt bra kväll/natt och en bra start på de nya året så hörs vi babes :)

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards