majafrii

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Maja - 21 januari 2014 17:03

°°°°°

 

Idag i brevlådan när jag kom hem låg ett brev till mej från gymnasieval.

vilket betyder att jag nu kan gå in och prel. anmäla mej till gymnasium!

är nervös, tänk om jag inte kommer in dit jag vill?? vad gör jag då??

 

HOPPAS HOPPAS HÅLLER TUMMARNA

 

Ska och simma med skolan imorrn.. fuckoff hatar att simma med skola...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#gymnasie #gymnasieval #simma #simmamedklassen

Av Maja - 21 januari 2014 16:13

°°°°°

 

Yes jag och Josefin har kommit överens om att vi ska sluta äta sötsaker mitt i veckorna!

haha det började bra då jag bad pappa igår att köpa något jag kunde äta på när vi skulle åka hem från teatern igår.. han köpte en snickers.. hehe..

aja idag blir det nya tag! när man går upp för att äta frukost ligger det nötnougat på bordet! men jag tog ingen!!! och nu när jag kom hem från skolan gjorde jag smoothie ist för att ta en nougat

det är också något vi sagt att vi ska dricka massa smoothies i sommar, speciellt när vi blir sötsugna!

asså vi har planerat hur dagarna kommer se ut, och jag längtar som tusan till sommaren!!

Iaf jag tänkte säga hur jag gör mina smoothies! för JOsefin sa till mej igår när jag sa att vi skulle dricka det ist för sötsaker så sa hon men de är ju glass i? men hon kanske tänkte på milkshake? :P aja jag vene lol!

jag har iaf yoghurt oftast vanilj sedan tar jag typ en halv banan beronede på hur mycket annat man ska ha i sedan lägger jag i lite olika beronende på vad jag har hemma!

den jag dricker nu har jag passionsfrukt, lime och banan och yoghurt i

sedan gjorde jag en tills imorgon morogn med banan yoghurt äpple och kanel! den var sjukt god var ju tvungen att smaka ;)

 

 

#lavioooo

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards