majafrii

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Maja - 10 januari 2014 21:02

°°°°°

 

sitter å skypar med Daniel, Hahah de är en rolig prick de ;)

 

får se va man ska hitta på i helgen då...

 

är supersugen på något gott, ahah vi hade chokladpudding asså sån man gör själv pulver men vi hade ingen mjölk så jag kunde inte göra de...

 

Av Maja - 10 januari 2014 14:07

°°°°°

 

Himla skönt faktiskt!

åkte direkt hem, för hunden var hemma så var tvungen att åka hem och g¨ut med honom!

har pratat med min jossssefiiin idag <3 saknar henne såå mycket så jag svimmar snart!

tänkte ladda upp lite bilder men det är nå anslutningsfel står de på mobilen...

aja får försöka senare dåra!

sitter och lyssnar på robyn för ovanlihetens skull!

var längesedan jag lyssna på henne, hon är faktsikt riktigt bra tycker jag!

 

°°°°°

 

Är det någon som har någon anning när dom lägger upp på grönalund om vilka artister som spelar i sommar?

är supertaggad! vill så gärna veta, längtar som tusan till sommarn, så bara börja det snöa igår, tack så himla mycket då... -.-

sen ska det tydligen bli super kallt typ -10 då kommer allt frysa på och jag som redan fryser nu! jag orkar inte

jag som trodde vi skulle slippa iår, men till och med jag skulle väl fattat att det var för bra för att vara sant!

hoppas det inte vara länge utan att våren kommer och att sommarn blir jätte tidigt!

rena drömmen!

och att den håller sej jätte länge! OMG

 

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards