majafrii

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Maja - 29 januari 2014 22:39

Asså påriktigt är så sur över paradise!!! Jag har hejat å hejat på Aina och Niklas, så gör Aina de dummaste valet å väljer thobias före Niklas! Jag vet inte hur länge jag gick å sa fanfanfanfanfanfan efter! Össschh!!!

Iaf jag kom hem från ledarutb elr pappa var så snäll å hämta mej och min bror hade vars å tränat så vi plocka upp honom samtidigt! Så han och jag åt tsm när vi kom hem och kollade PH !
Vi fick spela lite musik å prata ytterst lite om drama!

Av Maja - 29 januari 2014 22:35

Jag har tyckt ni varit jobbiga, jag har tyckt ni varit knäppa i Huvet, ni var varit världens bästa, ni har varit idioter, sagt att vi aldrig mer ska prata med varandra, ni är så jävla sötrda Men vi håller endå ihop! Jag älskar er! Tack för ni har funnits å finns där för mej! Och jag hoppas jag finns där tillräckligt för er! <3

Av Maja - 29 januari 2014 15:33

Yes ska ha ledarutb i vendelsö så är på G dit!
Asså tydligen har våran lärare blandat ihop så hon tror vi ska ha nationella muntliga nästa vecka! Men no way för det står typ 17 mars i kalendariument
Åt frukost med mamma imorse då jag börjar sent på onsdagar och hon är ledig! Myys

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards