majafrii

Alla inlägg under februari 2013

Av Maja - 28 februari 2013 21:32

Hej mina små babes!

Idag har jag..äh..jag vene hahah jag vet seriöst inte va jag har gjort av denna dag! :P

Nej men jag va ute med hunden, sen trimma å klippte jag å pappa hunden, så nu har jag en liten råtta! nej han är söt! han hade så jäkla mycket hår/ull så de bliev asmycket hår vi klippte å trimma av!

Sen duscha jag av honom sen mej själv! de va skönt :)

sen hjälpte jag mamma med lite till hennes fest!

Hjälpte henne igår oxå! hon ska ha nått med musikaler elr de ska va nått inte så strt men så skulle jag göra skylter! kmr bilder på dom sen! :)

Sen skulle jag bara ut på en snabb prommis med hunden, så tänkte jag att jag skulle ringa Embla hade lite skit jag behövde berätta för henne, så va hon oxå ute med sin hund så vi möttes vid fotbollsplan, å snacka av oss å gick en svng med hundarna!

De är ganska kul för de är as många som säger när jag kommer fram med Hasse ba nej våran hund gillar inte andra/små/dvärgschnauzrar, men så gillar dom Hasse endå! samma med Emblas hund hon ba nej men asså hon hatar små hundar! men hon gillade Hasse dom lekte lite å de gick asbra! :)

   

HAHAH sånthär gör jag när jag inte orkar/inte kan koncentreara mej på skolarbetet jag ligger efter med ;) elr när jag hartråkigt!

Av Maja - 25 februari 2013 23:48

Tjaaa babes! <3

Sitter å skypar med alice å erik såhär in på småtimmarna! ;) hahahah fulaste ever!

nej men vi sitter just nu typ helt tysta! alla gör sitt men man är endå där om man skulle vilja snacka!

Imorrn ska jag å Alice på en prommis på morogonen typ 09.45 EXAKT!!!! ;)

Jag lyssnar på en askonstig låt, hahha!!!

börjar bli lite trött! funtar på att sova snart asså!

Sitter här å nynnar på lite låtar å jag vet att ni tycker jag är underbart bra! <3 :*

Gosnatt pussar!

Av Maja - 25 februari 2013 19:56

Heeej är på ett bra humör idag! först skulle jag till Embla men hon är jätte sjuk! sen skulle jag ut med min hund så ringer Alice å frågar om jag vill med å bowla! <3

så jag sa såklart jaaa!!!

så hon jag å Lovisa som fyller år idag (alla säger grattis!!) åkte till brandbergen å bowla! sen på nått sätt hamna vi vid coop å port73 men på nått sätt hamna vi på pizza hut! där vi tjocka pan pizzor å massa efterrätt men har man ett födelsedags barn med sej så har man ;)

Nej men vi hade asroligt!!!!

puss på rumpenstumpen!

           

   

Av Maja - 24 februari 2013 22:13

Hej har vart på upptäcktsfärd med Alice idag! Vi gick till platser vi aldrig vars på! ;) nej men vi va ute i typ 3 timmar å gick! Puss på rumpebstumpen

Av Maja - 24 februari 2013 19:26

WHAAAAA!!!!!! ANTON MIN DRÖM PRINS!!!!! KOM OCH ÄT UPP MEJ VA DU ÄR SNYGG!!!!!!

Kolla bara på de där leendet asså! jag smälter!

å han kan dansa! de är ett stort plus! i och med att jag själv gillar de!

MAAAAAHAAAA!!!!!!!


Av Maja - 23 februari 2013 19:07

 Skrattar så jag tror jag ska kissa på mej!! 

Av Maja - 22 februari 2013 15:48

Yes... jag har smittat pappa!

Så idag är det jag som agerar sjuksköterska! 

 

Buhu!!....har typ snart sett klart på gossip girl! är de inte en till säsong efter säsong 5?? 

 

Tror ni på att ha en frågestund?? Jag ska tänka lite på saken! så får vi la se! 

 

Har tänkt sätta mej å göra en sminkning nu! nu får se sen! :) 

 

Någon av er som har förslag på hur jag skulle kunna göra en sminkning? ni kan skriva förslag! elr så kan ni skrva en färg så ska jag försöka få in den i en sninkning! en elr flera färger! 

 

Puss å Kram Maja

 

 

Av Maja - 22 februari 2013 00:09

HAHHAHAHAHAHAH!!! Sitter serilst å skrattar så mkt så jag tror jag kmr kissa på mej snart! HAHHAHA

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards