majafrii

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Maja - 12 februari 2013 17:35

Jag är fett taggad till i sommar!!

Jag ska sola as mycket så jag blir brun, jag ska köpa as mycket shorts så jag kan gå i de hela sommarn!

Nya bikinis, jag ska göra så mkt roligt! inte för jag vet vad men jag ska ta vara på mitt sista sommarlov i grundskolan nu! Jag har slösat för många sommrar i rad på  att sitta inne å ha mina jäkla rädslor som jag r super glad att jag har kommit över ganska bra! jag är super stolt över mej själv att jag klarat de!

Watch out stockholm/sweden here comes Maja

 

Av Maja - 12 februari 2013 16:10

Hej hej!

Jaa... kmr behöva lägga mej lite tiodigare än vanligt ska upp typ kl. 05.00 imorrn elr kl ringer då!

Ska till stan med klassen ju.

Jag är superhungrig just nu!! jag vene va de är med mej asså! jag är hungrig å töstig, även fast jag åt på lunchen så va jag super hungrig på lektionen efter lunch!

När jag kmr hem så ligger de ett stort paket till mej i brevlådan! (Y) :D de va från farmor, hon har stickat sockar till mej! <3

nej ska gå å ta mej nått att äta nu för r super hungrig!!

bjuder även på en bild på min framtida man! Anton Ewald     

     

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards