majafrii

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Maja - 14 februari 2013 20:10

Hej alla glada filurer

Idag är de alla hjärtans dag för er som missat det!

yes jag är helt forever alone! Bestiie dissa mej för hon va sjuk!.....

Men jag är bästa kåååmpisen för jag köpte henne en chokladkaka!

 

Asså seriöst jag knarkar taylor swifts låt "i knew you were trouble" den är fett bra!!! :*

nej ska kolla film med mammie nu! har ingen aning om va vi ska kolla på vi får se va de blir!

Puss å hej leverpastej!

   

 

HHHAHAH sitter å tänker på gårdagen! asså serilst jag å embla de va som att vi va helt borta! fast vi va inte de! vi va i hennes hus, å dunka musik på högsta, sjöng med å lyssna på gamla låtar
 å hade super roligt å mysigt!

 

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards