majafrii

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Maja - 8 februari 2013 21:36

Jaa... kan inte gå normalt utan att de gör asont i vaden, å jag har superfobi för hälsenan å vaden, så jag kan inte gå just nu! (Y) inte så roligt.....

så just nu sitter jag i min säng å lyssnar på musik, har ätot glass med chokladsås!

Vill bara skrika även fast jag inte rör benet så känns de som när man har benvärk!!!!

Ska kolla på alla mina sjuka videos i mobilen nu!

HAHA!! skrattar alltid lika mycket av att se dom!

Men nu ska jag kollar runt lite på bloggar å facebook å så, så får ni ha det bäst<3

puss å kram alla goa!

XOXO Maja

     

Av Maja - 8 februari 2013 14:30

Hade NO-prov idag......

De va så himla svårt, jag är så körd!

Får se va jag får för betyg på de, men aa jag vet inte!

Jag har verkligen svårt för NO!

NO och matte är jag as dålig på! men jag är inte intresserad heller, å då kan jag inte koncentrara mej lika bra!

Sen fick vi nått matte prov i 2 delar jag gjorde klart båda men jag kunde inte så mycket, de va såndär när typ komunen ska kolla hur bra klasserna är å hur man ligger till!

Ska skriva klart nu för ska ut med mammie å hunden p åen liten prommis, sen ska vi fikaaa!!! <3

       

Hoppas ni iaf har haft en grym dag! jag är svin trött!

XOXO Maja

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards