majafrii

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Maja - 3 februari 2013 23:26

Av Maja - 3 februari 2013 22:40

Hej hej! i helgen va pappie på vårat landställe, å han tog min dator med sej, så har vars data fri hela helgen!

Idag tog jag en lång lång lång prommis med Hasse, de var faktiskt skönt!

När pappa kom hem idag hade han skannat in massa gamla diabilder tror jag de heter :S men de var massa från när jag var liten å när han va liten å när brorsan va liten å aa, de va kul! :)

Har även städat vid min pyssel/skrivbordsbänk/rum idag! (kmr bilder sen)

JAG HAR ÄVEN FÅTT/KÖPT NYA SKOR!!! FRÅN VAGABOND!! HAR NU 3 PAR SKOR FRÅN DE MÄRKET! LOVE IT!!!!! JAG VET ATT JAG HAR CAPSLOCK PÅ! CAPSLOCKDAMP!!!!

          Npn som tkr jag ska börja fylla i ögonbrynen!! :')            

 

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards