majafrii

Alla inlägg den 16 januari 2014

Av Maja - 16 januari 2014 21:29

Sitter å kollar på projekt runway Sverige! Våran syokonsulent berätta för oss idag hur vi väljer gymnasie och sånt! De var lite då jag börja fatta, men samtidigt jag fattar inte att jag ska börja gymnasiet och att jag aldrig ska gå i grundskolan mer! Jag kommer snart ha nationella? Asså whaaaat? Vänta en Sek snälla!! Elr nej gör inte det! Jag vilk börja där jag vill nu!! Omg mina tankar just nu!!?!!/?

Igår börja ledarutb igen! Träffade Daniel i centrum innan! Jag kom på att jag jade typ 10 kronor på mitt kort... Och jag var hungrig vi får mackor å frukt på ledarutb men kag kände jag hade åkt direkt in från skolan sen skulle jag inte komma hem förrns 20.45 så nått mer behövde jag så tänkte jag en cheeseburgare! Men så kom jag på jag har ju McDonalds appen vilket betyder erbjudanden å då fanns de en mcflurry toblerone för 10 ist flr 22 så de fick de bli! Thihi...
Sedan kom Lovisa det var kuul! Vi 3 har ju inte setts på längeeee nuu!!

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards