majafrii

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Maja - 1 maj 2013 19:50

Hej hej idag gjorde jag lite läxor sen hjälpte jag mamma lite med att plantera om hennes plantor hon sått. sedan bytte jag om från pyjamas till jeans och en blus, sminkade mej ;) sedan gjorde jag mej lite lunch (köttbullar och makaroner for the win!) sedan tog jag bussen in till centrum och träffade Sofia, Hampus, Felicia, Erik sedan Embla en stund. men först var vi och fika (espressohouse´s frapino coffée caramel är sååå sjukt goood, himelriket fan)

Satt å snacka lite myyysigt! sedan gick vi runt och kollade lite sofia köpte lite saker till sin iphone :) aa sedan skulle dom hem och jag hade typ 10-15 min kvar innan min buss gick då jag fick ett fint litet samtal från min fruga som sa att hon va i handen så träffade henne lite tog en snabbis dejt på toan ;) hahah nej men vi snacka lite sedan skulle jag med bussen! Sen åkte jag hem å åt å nu sitter jag här å har gjort klart läxor!!

Här får ni lite bilder från min valborg och hur cool jag var idag med mina solbrillor.

     

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards