majafrii

Alla inlägg den 24 maj 2013

Av Maja - 24 maj 2013 18:57

Igår var vi på utö somsagt, det var min klass och 7:orna.

Vi samlades på torget 08.30 så var det lite olika föräldrar som körde! vi trodde vi skulle bli försenade för dom gör ju om vägen så vi fick stå i kö typ 10 min och det gör mycket om man ska passa en båt ;)

Aja så vägen in körde vi typ 110 när vi låg vanligt om vi körde om någon var det 130... detta var på en 70 väg ;)

 

YOLO

 

Vi hann med båten "cus we got some kontakter"

Båt färden tog ca 40 minuter, vi anledde till utö gick typ nån minut till skolan... det är en jätte liten skola, dom är liksom 18 elever tror jag, det är liksom 3 pers i 8:an och 3 pers i 9:an ;)

Vi orienterade lite där för på tisdag ska vi ju orientera, så våran idrottslärare tänkte att det kan vara bra att träna lite innan och göra det på ett ställe som vi inte känner till lika bra som vi känner till där vi själva bor ;)

jag var med embla och elin, när vi skulle in i skogen för att hitta 3:an var det sank mark så "vi" (jag) körde en YOLO och sprang bara rakt in med converse.... ja jag var genomblöt.... sedan går vi ut å möter lite andra å snackar lite då jag märker vart fan är min mobil? då har jag tappat den i skogen....-.- där det är sankmark.....-.-

som tur var låg den på en liten plätt där det var torrt! och den funkar "price the lord"

   

 

 

Jag ritade lite igår tänkte ni kunde få se det! men nu ska jag äta åpuss babes :*

   

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards