majafrii

Alla inlägg den 2 juni 2014

Av Maja - 2 juni 2014 22:47

Snart är skolan slut och jag kommer ALDRIG mer gå i grundskolan!

ALDRIG MER

Ta å sug på den karamellen!

Bara 2 dagar kvar i skolan på denna vecka så sjukt skönt! Imrogon är det vanlig dag, på onsdag har vi friidrottsdag!
Jag har alltid lite ångest inför den då jag sätter så höga krav på mej själv, jag har endå varit ganska bra på friidrott, har alltid varit en av de bästa! Å höjdhopp, där har vi största pressen på mej själv! Jag alltid varit en av de bästa så jag måste ju hålla kvar de annars kommer jag vara sur på mej sjölv ett ganska bra tag! Så sjukt skönt att denna dag är över snart! Å kommer aldrig mer behöva göras om!

På torsdag ska jag färga håret! Sjukt skönt det med! Börjar se riktigt risigt ut nu, elr de gjorde de för ett ganska bra tag sedan! :P

Helgen kommer tillbringas på ön hos pojken! Ska bli supermysigt!
Vi är ju lediga torsdag fredag dåra! På torsdag har vi studiedag och fredag äre nationaldagen!

Nästa vecka på måndagen på kvällen har vi grillning med klassen! Och på tisdag äre bal, på onsdagen äre väl mest städning å på torsdagen slutar vi!!! Omg!!!

Nu måste jag sova godnatt folket!

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards