majafrii

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Maja - 1 juni 2014 22:47

Godnatt alla! Kommer lite inlägg snart! Har inte haft bra teckning! Å nu är jag för trött å "ledsen" för att orka skriva något mer invecklat!

Av Maja - 1 juni 2014 09:27

Igår kom jag hem från Norrland, efter omständigheter med tåg å buss å allt va de nu är vi åkt med!
Påvägen upp börja de ju strula med tågen pga Uppsala, de hade ju fallit ned en ledning vilket ledde till en gräsbrand å lalala.... Men iaf så skulle vi ta en omväg via Sala å Sandviken, så de räkna med 2h extra resa! Vi skulle vara framme på mitt landställe runt 18 ca. Men i vagnen vi satt hade vi 2 narkomaner bakom oss!! Å killen gick av så tänkte vi att hallå ska inte tjejen av å? Så vi försökte väcka henne men vi fick inge kontakt, så vi hämta konduktören å de fick inte så mycket kontakt heller så de ringde ambulans... Så vi vars 3h försenade, så sj beställde en taxi till oss... Så vi kom väl till mitt landställe strax efter 21...

Aja iaf så träffa jag Josefin!!!! Å vi knäppte massa bilder!! :D

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards