majafrii

Alla inlägg den 13 juni 2014

Av Maja - 13 juni 2014 23:22

Ja, så var denna dag till ända, och jag måste sova för jag ska upp å jobba... Usch vill inte, asså dessa inlägg kommande dagar kommer nog vara pretty depp, är inte på topp alltid just nu!

TOM

Av Maja - 13 juni 2014 16:38

°°°°°


Min telefon började fucka igårkväll, ibland går det inte att skicka sms, eller ibland har det tydligen gått fram fast det inte står det? och så svarar mottagaren men jag får inte svaret?

den har stängt av ljudet ibland, vissa appar stänger ner sej såfort jag öppnar dem...

och på bloggplatsen appen går det inte att ladda in bilder...


°°°°°


Idag har jag och pappa besiktigat ena bilen, handlat mat, pantat, vunnt på triss, köpt ny säng till mej! (Y)

det possitiva med dagen - ny säng, kvalitetstid med pappie ;) och att jag är ledig.

negativa med dagen - ja daniel är ju inte här?(typ 50 mil bort...)  och det är snart lördag vilket innebär att jag börjar jobba...


Hahah man ska ju vara positiv att det är sommarlov? men aa... jag har inte insett det än, och jag är så otaggad på att jobba!

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards