majafrii

Alla inlägg den 12 april 2014

Av Maja - 12 april 2014 19:40

°°°°°


Har hjälpt pappa grunda hans tavlor idag, det var 6 skivor som skulle målas 2 gånger, jag stod utomhus, och jag känner nu att min förkylning ligger någonstans å luras hela tiden!

Är supertrööött nu, har ont i överkroppen, känner att jag använt den när jag målade.

Blev att sätta sej och rita lite för mej själv efterråt, blev inte helt nöjd men de funkar, finns alltid något att ändra på!


Imorgon står inget på schemat, men tror det blir en riktig slappdag, då det är vad jag verkligen behöver!

På måndag är det teaterrep, då vi la in det som extrarep- man vill ju att det man ska ha föreställning på om 2 veckor ska sitt och vara riktigt bra ;)  På tisdag ska jag till Daniel och sova hos honom till onsdagen, då vi ska åka med kyrkan till boda borg. Har aldrig varit där, men de folk har förklarat för mej är att det är ungefär som fångarna på fortet, och jag tänker vafan har jag gett mej in på? Jag kommer förstöra för laget ;) en polare till mej kommer å ba "amen Maja det är fett kul man åker linbana och grejer!" jag tänkte ba linbana???? men sedan kommer en anna polare och säger att det inte är några höjder alls det är typ för barn! så det är väl det jag hoppas på!!


Trodde jag skulle få åka upp till mina storskogar, för pappa har tagit upp alla sina målar grejer dit, för det är där vi ska ha våran ateljé nu. då de tar för mycket plats hemma!

Då hade han målat och jag hade kunnat träffa Josefin!


Puss och kram mina små gurkor, ska gå ner å äta snart, vi har grillat!!!


SOMMARFEELS  

Av Maja - 12 april 2014 19:04

°°°°°


Hej alla goingar!


Har setat och klistrat och klippt lite i polyvore, och tänkte lägga upp 3 outfits som jag tycker är snygga!


     


Vill verkligen skaffa mej mera smycket, har alldeles för lite! Nu blir det att spara pengar och köpa nya feta kläder och smycken helt enkelt!



Av Maja - 12 april 2014 00:45

Äntligen påsklov! Så himla skönt!
Helgen ser rätt "fri" ut. De jag vet jag ska göra är att hjälpa pappa måla lite tills hans utställning (Y) make some money!!
Sak antagligen sova hos Daniel från tisdag till onsdag å på onsdag ska vi till Boda Borg!!! (Y) sedan vet jag inte riktigt :P

Inte långt kvar tills man slutar 9:an nu, grundskolan klar för evigt! Sommarlov sedan gymnasiet, jag är taggad till tusen!

Nu mäste jag sova är fett trött

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards