majafrii

Alla inlägg den 13 april 2014

Av Maja - 13 april 2014 21:00

°°°°°


Mums-middag idag, åt en av mina favoriter faktiskt, det är pasta med en typ gräddsås med champinjoner (som jag älskar) lite tomat och kött i!


SUPERGOTT


Nu ska jag sätta mej ner och kolla på något program tror jag och skypa ;)


   

Av Maja - 13 april 2014 17:47

°°°°°


Har precis kollat klart på filmen Friends with benefits.

Det är en sån där film jag kan se flera gånger. Var första gången jag såg den, den föll mej i smaken. Yes because de var sex med ;) nej driver, men den var kul och gullig typ. Men det var ju en sån här man kan lista ut i början vad som händer, men man måste endå kolla klart. Kärleks filmer är verkligen min grej, eller drama-komedier!


LOVE IT


Nu måste jag läsa igenom min monolog till teatern ett antal gånger, så den sitter imorgon! Annars lär den väl göra det imorgon, efter 3h rep ;)


 


Av Maja - 13 april 2014 14:03

°°°°°

Vaknar upp av pappa som säger "maja har du näsdroppar här?"

Varför kommer du in och väcker mej från min skönhets sömn??? ohhh.. gubbe! nej men jag tycker om dej pappa!

Sedan kollar jag på film och mamma kommer in med frukost på sängen (Y) whoop whoop, då blir man glad!

sedan gick jag ut på prommis som jag skrev förut.

Mer av min dag har inte gått sååattee aa. Nu ska jag äta lite lunch! Idag bjuds de på lasagne tror jag.


Av Maja - 13 april 2014 13:53

°°°°°


Har varit ute på promenix med mamma och hunden. Måste få upp mitt flås igen, efter att ha suttit inne, varit sjuk och setat i en skola, känner jag att jag tappat lite. Men men helt borta är det ju inte och det är lätt att få upp igen.

Bara man tar tag i det!

Imorgon blir det teaterrep i 3h. Från att vi inte skulle ha något över huvud taget till att vi lägger in ett extra rep med 1h 30 min extra. Vi kallaselitgruppen av en anledning liksom.


   

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards