majafrii

Alla inlägg den 20 april 2014

Av Maja - 20 april 2014 18:18

°°°°°


Så sjukt skönt- det är bara 53 dagar kvar, sen slutar vi skolan- SOMMARLOV

På det så har vi massa lovdagar att se fram emot, så sjukt nice.

Jag har kommit in på de gymnasium jag vill- preliminärt dåra.

Denna vecka ser ut som följande

måndag- lediiiig, teaterrep

tisdag- skolaaa

onsdag- skolaaa, ULU

torsdag- skolaa, dans

fredag, skolaa, genrep med teatern, sova hos daniel

lördag- daniel danstävling

söndag- teaterföreställning


veckan därpå

måndag- skola

tisdag- skola

onsdag- skola, pappa utställning, daniel kommer te mej, valborg

torsdag- ledig, får se vad dagen med daniel har att erbjuda

fredag- skola

lördag- kanske provjobba

söndag- kanske provjobba


kulkul så nu vet allaaaa lol :P


Av Maja - 20 april 2014 18:08

°°°°°


Började morgonen med att gå på gudstjänst, då en av favvo prästerna skulle ha idag.

gick sedan hem med mamma och hela familjen har varit ute hela dagen och bara fixat i trädgården, ohc jag agerade grill maestro


Ni får en selfie med med å mamma när vi ligger i landet som vi precis har rensat

   

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards