majafrii

Alla inlägg den 15 mars 2014

Av Maja - 15 mars 2014 20:11


°°°°°

 

Moa

vart ska jag börja?

när jag tänkter bästa vän i huvudet är det du som kommer upp först!

du är den jag alltid kan ringa och när jag lägger på är jag alltid på bra humör, några av de jag trodde var mina närmare vänner visade sej inte vara det och jag har valt att gå därifrån, men moa du är någon jag aldrig vill lämna! du finns altid där, och jag vill att du ska veta att jag alltid finns där för dej!

du har sagt det till mej och nu säger jag det till dej- du är en sån vän alla borde och vill ha!

vi har känt varandra sedan vi var 6 år, det är fan länge nu! 10 år med dej och nu ska jag låta såhär klyschig( stavning :P) och fler ska det bli!!

Jag älskar dej Moa, av hela mitt hjärta!
<3

 

vet inte vad jag skulle göra utan dej bäääjbiii

Av Maja - 15 mars 2014 20:08


°°°°°

 

En riktigt fin och solig vecka har det varit! iaf några dagar :)

tänkte dela med mej av lite soliga vår bilder från denna vecka!

 

         

 

Har inte varit på dansen på 4 veckor nu... det suger! men nästa vecka im ready!

Av Maja - 15 mars 2014 20:01


°°°°°

 

Ett ställe där jag kan slappna av.

jag finner en sån sjuk ro i kyrkan, tycker det är supermysigt!

i onsdags pratade vi mycket om det här hur folk reagerar på en när man säger att man gå i kyrkan, att man oftast får en ganska "elak" ton som säger vadå är du kristen?

och min fråga är vad är felet med det?

för det andra så ställer inte jag frågan till dej " vadå varför går du på fotboll?"

utan det är helt självklart! i princip!

att man alltid måste stå till svars, en av våra kvinliga präster berättatde att hon har blivit stannad på gatan flera gånger här i sverige av folk som vill ta kort med henne, för att hon är kvinlig präst!

det är sjuk!

men jag kallar inte mej själv kristen på det sättet, jag går i kyrkan för att där kan jag sälppa allt och vara slappna av och finna ro.

det jag tror på är gemenskap, kärlek och människor eller vad man ska säga!

jag är en rätt social människa, jag kanske uppfattas som rätt tillbakadragen och nervös i början men jag kan lätt snacka med människor när vi väl börjat!

jag älskar att trffa nya människor och lära känna dom!

 


Har ju träffat flera kompisar ifrån kyrkan! Daniel som är en av mina närmsta killkompisar träffade jag i kyrkan!

Av Maja - 15 mars 2014 16:56

°°°°°

 

Är supersupermega trött just nu!

kom hem för en stund sedan har varit och provjobbat idag på mitt sommarjobb!

har fått stått i kassan, lagat mat, bakat bröd, diskat och lite allt möjligt, på 4h har jag lärt mej rätt mycket, det var rätt mycket att ta in, men man lär sej väl! i guess!

 

ligger i sängen just nu har kollat ett avsnitt av gossip girl

 

°°°°°

 

var ju i stan med min bror igår, vi var inte inne så länge, bytte mitt iphone skal jag fick av mamma i present som var fel, men vi hittade inget nytt så tog bara pengarna tillbaka!

sedan gick vi till NK för att brorsan skulle kolla på nya vårkollektionen som bröjar rulla in i affärer!

så vi gick runt å kolla lite men vi sluta på ralph lauren, like always :P

sp han köpte 2 skjortor och ett par shorts!

sedan kolla vi lite på dam avdelningen oxå, fanns väl lite man skulle kunna tänka sej ;)

 

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards