majafrii

Alla inlägg under mars 2014

Av Maja - 5 mars 2014 19:01

Just nu susar hela mitt huvud!
Sorry flr dålig uppdatering men liksom hur kul äre å höra hur jag klagar för de är de mina senaste inlägg handlat om! För de finns inge kul med att vara sjuk... Förutom när man går upp ibland ich kollar sej i spegeln! Elr man kanske blir mer deprimerad?

Jahapp har knappt nå aptit äter i princip nada... Men börjar känna ett litet litet litet sug i magen nu! Jag är verkligen inte sugen på någe! Enda jag varit sugen på idag är yakitori ä, en japansk maträtt! Supergott!
Ska försöka få i mej fiskpinnar i korvbröd nu till middag! får se hur det går!

Vill säga att jag redan sätt kvällens och morgondagens toppmodell avsnitt - svenska! Jag och mamma tittar på det!
I ich med att jag och min bror har viaplay tillsammans, så får man förhandsvisningar på vissa program, oftast de från TV3! Ganska Nice! Så på så sätt har jag sätt avsnitten redan (Y)

Nej nu har jag flr ont i huvet måste blunda lite sen äta!

Hosthost Maja

Av Maja - 4 mars 2014 18:33

Vi är bäst- en film som handlar om 3 tjejer som lever kvar i punken fast den igentligen är ute!
Levande film! Igentligen vet jag inte vad de ville ha fram med den? Eller? Men man satt och log och skratta genom hela film! Ashärlig!
Såg den med mina föräldrar för någon vecka sedan!

Av Maja - 4 mars 2014 17:40

Gud straffar vissa hårdare sometimes...
Febern håller i sej, har legat upp Mot 39.5 till och med!
Hostan blir bara värre och värre... USCHUSCHUSCH!

Har pillrat i mej litelite pommes idag som pappa var så snäll och fixade åt mej! <3 och när de gäller pommes äter jag ALLTID super mycket men idag... Har ingen aptit! När jag blir sjuk brukar jag äta extra mycket! Jag är tvärs emot alla andra liksom! :P

Brorsan hade feber i morse oxå! Så både jag pappa och brorsan bar hemma! Bara en tidsfråga innan mamma ligger nerbäddad hon å!

Av Maja - 3 mars 2014 15:20

°°°°°

 

Uschuschusch!

det här blev inte roligt!

efter en halvtimme elr något liknande, efter att jag kommit hem när jag ligger i sängen har jag frossa som tusan!

hela jag var varm utanpå, men skakade inuti, jag tog tempen och jag hade 38.3, kunde knappt gå till toan då benen skakade, och när jag höll i termometern var det som jag höll i tyngdlyftar tyngder, min hand skakde som ett litet asplöv.

 

°°°°°

 

Det enda jag är sugen på just nu är pommes med mycket salt och ketchup!

mums.

 

har fått i mej litelite serano skinka med philadelphia!

 

 

Av Maja - 3 mars 2014 12:09

°°°°°

 

Detta kan inte vara sant?

ligger här i sängen igen då... när jag väl blivit frisk slår skiten till igen...

nu har jag en extrem hosta och känner att huvudet kommer ramla av så tungt det känns.

bra Maja! hinner gå 2 lektioner efter sportlovet, och innan det var du sjuk en vecka!

 

BRA!!!

 

.....

Av Maja - 2 mars 2014 17:44

längd -172cm senast jag kollade :)

ålder -15 om 10 dagar 16

ögonfärg -blåååååå

vem träffade du senast och vart? -öhh typ min bror? i mitt hus? om ni menar någon utanför familjen, alice igår då vi tog en prommis

vem ringde dig senast? -  mammaaaaa :D

röker du? -NEEEJ never

någon du vill träffa -Daniel, josefin, min farmor <3

hur många syskon har du? -  en storebror

va drack du senast? -vatten då jag skulle svälja en sinova

vem (kille) smsade dig senast och vad skrev han?- min bror "ojoj jobbigt att gå ut mes hunden själv..."

vem (tjej) smsade dig senast och vad skrev hon? - alice "taack maaja (smileieeeyssss) det ska jag göra (smileeeyyyss) pusspuss!!"

vad åt du senast? - meloooon

vem kramade du senast? - gills det om det var min bror som våldgästade mitt rum och typ la sin tunga vikt över mej och gick inte därifrån förrns jag gick med honom ner i köket för att fixa lunch? XD

skönaste personen du vet - min bror tror jag faktisk, vi är pretty close

vad har du på dig? - min mjukisdress im so in love

din relation med dina föräldrar - mycket braaa!! berättar allt för min mamma i princip

har du någonsin förlorat en vän? - kanske? men har flera som förlorat mej pga hur de själva har agerat

 

 

 

Sååå nu vet ni lite mer om mej?? kanske??

 

 

 

 

Av Maja - 2 mars 2014 17:38

°°°°°

 

Heeej alla fina!

kollade in min statestik och igår hade vi höjt oss (Y) lol

 

Sitter med lurarna på like always? lyssnar på min snygga blivande man, bambambam Anton Ewald!

 

im totaly in love!

 

söndag idag sista dagen på lovet... har fixat mina naglar då jag hittade alla mina glitter saker plus ett nagelkit igår när jag skulle ta ner en ljusslinga jag har jagt uppepå min garderob för att det skulle lysa där uppe men sen äre det här med kontakter och lalal.. så jag tänkte jag kan lägga in den i min ljuslykta, det vart jätte mysigt faktiskt! (Y)

 

håller på att kolla awkward s3 är lite småkär i matty mckibben! (beau mirchoff) soo cuute!

 

aja rätt tråk inlägg men men. bättre än inget!

 

Av Maja - 1 mars 2014 22:03

Tog en prommis med Alice och hunden idag vi var ute över 2 h, så skönt! Kände inte så mycket i benen när vi gick men nu känner jag lite då jag har varit sjuk och inte gått så långt på länge!
Har fixat mina primeboots idag och balsamerat (elr va man säger) in dom! Så nu är de som nyaaaa!! Super fina!

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards