majafrii

Alla inlägg den 7 september 2013

Av Maja - 7 september 2013 20:24

°°°°°

ser ut som vi står aslångt ifrån.... men vi stod ganska långt bak i slutet för det blev för jobbigt att stå långt fram å mitt i smeten hela tiden

 

ryser när dom gör så att dom stänger av musiken å man hör alla sjunga! det är en underbar känsla

 


 

Av Maja - 7 september 2013 20:15

°°°°°

 

Igår var seriusly en av de bästa dagarna!!!

om vi bortser från att Alice slog mej med sin krycka på min cp.nerv så jag fortfarande har ont!! hahah ganska skojsigt endå satt bara å garva efter! :P

men iaf de börja med att vi fick sluta tidigare, jag hann med en tidigare buss, jag lyssa på musik å taggade med elin!

jag träffade Jesper<3 jag träffa Matthi<3 de var Nause konsert! en helt jävla underbar kväll som var helt galen!

Adrian Lux var jävligt bra å detta var 10 gånger bättre!!!

ni som inte gick elr missa det! jag säger de bara ni missade något stort asså!!!

ryser bara jag tänker på det så underbart var det! crazy asså!!!


 

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards