majafrii

Alla inlägg den 13 september 2013

Av Maja - 13 september 2013 21:42

°°°°°

 

igår var första zumba passet!

trodde jag bara anmält mej till zumba, men tydligen var det zumba dance fusion! men det var jätte roligt!

det betyder att man har lite mer dans i det typ!

i och med att jag gick i den äldre gruppen som var direkt efter den yngre... var det super lökigt å varmt i danssalen när vi kom!! :P helt sjukt var det! men suuuuper roligt!

detta ser jag fram emot! (Y)

 

°°°°°

Av Maja - 13 september 2013 21:34

°°°°°

 

Denna dag har varit ganska dålig faktiskt...

ialla fall under skolan.. sedan åkte jag in å träffa Jesper å det kändes redan bättre<3

sedan var jag på DUG träff, vi laga tacos å snacka lite det var mysigt!

 

klockan står på samma tid som på en vardag.... ska upp på ledarutbildning imorrn! så jag å Elin ska åka med en tidig buss... för antingen kommer vi försent elr ganska mycket förtidigt! då kom jag på den genialiska idén att vi äter frukost på ett litet konditori som ligger i närheten där utb. är! (Y) så det ska bli fett mysigt! <3

sedan ska jag iväg å vara barnvakt å min favvotjej<3

sen på söndag blire hem smabbt om jag ens hinner det men det tror jag sedan är det avslutnign å litet farväl för världens bästa präst! :'(

 

°°°°°

 

   

Av Maja - 13 september 2013 17:29

Grattis farfar på din namnsdag idag<3
Hoppas du har det asbra i himlen!
Önskar jag fått träffat dej på riktigt<3

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards