majafrii

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Maja - 18 februari 2014 11:04

°°°°°

 

När jag blir sjuk känner jag mej fan som en knarkare.. haha nej men sånt ska man inte skojja om!!

Jag känner mej faktiskt lite bättre idag *peppar peppar* bara att jag har fått hosta... menmen jag är glad om jag är frisk på fredag! annars vet jag inte vad jag gör?? jag lägger mej och gråter hela veckan lång..

nej men alla piller och skit jag tar nu för att jag vill bli frisk... det är liksom alvedon/ipren, mucomyst, sinova, nässpray, bafucin.

och detta är ju några gånger om dagen så aa..

ett av mina största ilandsproblem just nu är att mina finnar va påväg bort, men när jag nu är sjuk så släpper allt ut sej och ja om ni träffar mej nu kommer ni ha ett men för livet.. nej men aa

tror jag ska ta mej en dusch nu sedan äta frukost!

puss

 

(ingen bild just nu då min mobil fuckar och säger att jag inte har anslutning! och det är där jag har mina bilder)

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards