majafrii

Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Maja - 20 februari 2014 20:38

°°°°°

 

Yes ska sätta mej och göra lite nya naglar, eller ja... måla på ett till lager av mitt lack jag la på igår och sedan ett topplack!

 

jag har bytt design! När jag åker upp till mitt landställe ska jag ta med mej min kamera så ska jag och josefin fota lite :D är super taggad!!

tyvärr vars Flash Dance framskjutet... men men! då har jag något att se fram emot!

mars ser rätt bra ut för mej! förut om att nationella drar igång...-.- men jag fyller år jag ska på flash dance och jag ska till uppsala med ledarutl. det ska bli riktigt rligt faktiskt :D

 

puss på er<3

 

Av Maja - 20 februari 2014 10:58

°°°°°

 

Tussilagon var ju nästa steg?

det ar klarblå himmel och nästan våra bara tussinarna kvar ju!!

Nej men då betsämde sej väderguden att släppa ner lite extra snö??? va tänker han med? det bara forsätter!!

 

aja sitter och gör lite skoljobb... skriver lite på mitt syslöjdsarbete, ska nog ta en pause och ta en disch! :)

 

Av Maja - 20 februari 2014 10:56

°°°°°

 

KOLLA DAGARNA!!

 

Det är inte klokt! imorgon är det flashdance med farmor och sedan på lördag åker jag upp till storskogarna och träffar min underbaraste!!!

Kan inte fatta det!

 

Av Maja - 20 februari 2014 10:52

°°°°°


Bad pappa köpa frysta hallon igår! det är supergott bara att äta dem frysta dirket! (Tack Alice som visade mej)

Men jag tog lite vaniljyoghurt och en halv banan och massa hallon!! mixa sedan i ett fint glas och lite hallon som topping :D

SUPERGOTT!!

Bra start på dagen!

 

 

 

 

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards