majafrii

Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Maja - 21 februari 2014 22:35

°°°°°

Mitt resutat av min hallonsmootie!

det blev banan och kakao topping idag :D

 

   

Av Maja - 21 februari 2014 16:12

°°°°°

 

Sportlov

sport- vintertid innebär kanske typ skidor och sådant?

jag har aldrig varit något fan av skidor, senast jag pkte var jag typ 5-6 år...

men jag har alltid älskat skridskor! men det var längesedan nu då mina fötter växt lite under de senaste åren och vi inte har åkt på superlänge med skolan, och jag åker inte ofta så de finns inen mening med att köpa nya skridskor då mina fötter har växt! men nu verkar de osm de har hittat sin storlek!

men har fått veta att vi ska åka skridskor veckan efter sportlovet på tisdagen.. så jag vene rikgti hur jag gör med skridskorna... menmen

 

så mitt sportlov kommer nog inte innehålla supermycket sport!

det kommer se ut ungefär såhär

 

Lördag- jag kommer upp, träffar Josefin

söndag- vene riktigt?? kanske träffar Josefin?

måndag- vet inte hur dagen kommer se ut då Josefin är i skolan, men sedan på kvällen ska jag åka hem till henne och vi ska bada i hennes bubbelbad och kolla topmodel sverige som startar då (Y) äta frukt och känna oss nyttiga ;) sedan ska jag sova hos henne för att sedan på

Tisdag- Följa med Josefine till skolan(Y) så får vi se vad de innebär ;)

onsdag- vet inte lol

torsdag- inget innehåll där heller

fredag- the sad day where i going home...

lördag- ska se om jag får provjobba på mitt sommarjobb som jag kanske får :)

söndag- vila ;)

 

Av Maja - 21 februari 2014 16:06

°°°°°

Hej mina gossissar!

tror jag ska göra mej en sådan nedaför!

den var så sjukt god, kan inte motstå den, då jag även bara åt scones till lunch!

åkte hem direkt til hunden efter vi slutat orkade inte vänta en timme till på nästa buss plus att maten i skolan var inte så lockande ;) oxringa och rotmos...

men jag börjar känna ett litet sug i magen nu!

tror jag har packat ned allt nu som jag ska ha med mej denna vecka!

Vill säga att min så kallade "videodagbok" kommer börja imorrn då jag kommer upp till josefin!

som det ser ut nu kommer de bli på min youtube.

där kommer jag klippa ihop lite videos som jag filmar då och då! :)

i sommar kommer det dra igång rejält, då det är då jag har tänkt använda de som mest! men kan inte vänta riktigt så jag tänkte why not begin tomorrow när jag endå ska träffa min underbaraste som jag har tänkt göra det med :D

 puss

 

Av Maja - 21 februari 2014 14:27

Sitter å gråter i princip för jag saknar Josefin så mycket å bara att veta att jag får träffa na imorrn! Shit känslan är obeskrivlig!

Av Maja - 21 februari 2014 14:25

Yes pallrade mej iväg idag då jag visste vi skulle sluta 12 och jag behövde hämta lite papper å läxor...-.- men de var inte så farligt! Huvet kändes lite tungt och jag fock hostattacker för jag rörde mej.. :P
Ungefär såhär var min känsla idag

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards