majafrii

Alla inlägg under februari 2014

Av Maja - 14 februari 2014 18:12

°°°°°

 

I skolan fick vi typ muffins av en av lärarna och chokladrulltårta av 2 från klassen sedan av alla andra lärare på deras lektioner geléhjärtan

men bästa stunden på dagen var när jag öppna brevlådan å hitta mitt brev från josefine<3

Älskar dej över hela mitt hjärta<3

 

       

Av Maja - 13 februari 2014 16:43

Sitter å skypar med Josefin! Har gjort lite scones till mej och brodern min! (Y) mums! Ska snart iväg å dansa! Tagga!!!! Snart äre sportlov!! Bara 8 dagar kvar!

Av Maja - 12 februari 2014 23:13

Hejsan Svejsan!
Har varken haft "tid" elr ork att skriva nå inlägg... Ligger nu i sängen å ska väl sova! Har vars på ledarutb. Imorrnrw dans! Sen äre fredag och alla hjärtans dag!!!


Någon som blivit utbjuden? I have maybe kind off :P

La på Mitt långa kärleks brev åå 4 sodor till Josefin igår, för jag tänkte de kommer säkert ta lång tid innan de kommer fram tidigaste torsdag! Men de hade kommit fram idag :3 hehe! Men yes skrev ett brev och skicka med lite choklad! Thats the person i wanna spend the rest of My days with! Im in love with her and all her little things!

Av Maja - 10 februari 2014 17:22

Står å väntar på bussen! Åkte hem och Skypa lite med Josefin!! Vill verkligen ja lov nu!! Bäääää!! Nu ska jag in å möta Moa i centrum käka lite sen dra oss mot teatern å repa?
Min nya bästa vän är torrschampo! Dock måste jag köpa en brun då den vanlig som år vit lyser om man inte får ur den tillräckligt... Men de är ju de jag är blond... Aja
bless

Av Maja - 8 februari 2014 21:57


°°°°°


Vill ha lov nu, men det är bara 2 veckor kvar!

men skolan är tråk, vill ba upp till min bebis och krama om henne, saknar henne så, har inte träffat henne sedan typ höstlovet... :3 :C

fuckdistance


#stavning???looool


aja, har skypat lite med henne nyss iaf!

 

vill typ lägga mej å gråta, är bara trött just nu och vill träffa massa jag saknar, men mest josefin <3

ska lägga mej snart tror jag, lyssna musik 

Av Maja - 7 februari 2014 20:59

 

Av Maja - 7 februari 2014 20:59

 

Av Maja - 7 februari 2014 20:56

°°°°°

 

När jag kom hem idag skypa jag med Josefin, så skulle jag göra scones, så ville hon å göra det, så vi snacka skype å baka scones å smaska på dem!

  sen fick jag för mej att jag skulle rita lite, så då fick det bli min älskade Josefin<3

 

har lite att jobba på menmen

 


Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards