majafrii

Alla inlägg under februari 2014

Av Maja - 4 februari 2014 19:38

Av Maja - 4 februari 2014 16:52

yes unnade mej lite "godare" mat idag! känner mer aptit.

sedan gjorde jag scones till mellis :)

super enkelt, fattar inte varför jag inte gör det oftare??

 

 

 

Av Maja - 4 februari 2014 14:26

Gissa vem som är glad?
Jo jag! Jag var ute med hunden och i samma veva tog jag in posten! Jomen se där ett brev till mej! Från min kusin! Man blir ju glad alltså! Hon gjorde min sjuklings dag så mycket bättre! Puss

Av Maja - 4 februari 2014 13:33


Min allra finaste Josefin jag älskar dej så att det gör ont! 

vi satt som två 6 åringar igår å böla i skype, saknar dej så mycket! 

du är en av dem som betyder mest<3

en av de vackraste varelserna på denna jord! 

 

#minallrakärastesyster 

 

 

Av Maja - 4 februari 2014 13:29

har jag fel eller tror ni oxå mina djur vill ut? ;) 

ska sätta mej och plugga lite nu, måste skriva 2 uppsatser till SO:n och tekniken! och sedan på det läsa en klassiker på svenskan! phuuu...

vet inte riktigt hur det blir för mej med nationella då vi ska ha de musnliga i svenska igår idag och imorrn, får väl hoppas på att man orkar pallra sej iväg imorrn.. -.-

 

 

Av Maja - 4 februari 2014 12:28

°°°°°

 

nya naglar är gjorda!!

satt säkert minst 20 min och kollade på google på olika nageldesigner!

fick massa ideer men så tänkte jag att jag har inget caviarnagellack och det är ät tufft, jag har ett sugercrush nagellack men det är ju inte jätte mycket "crush" så jag tänkte om jag målar nagellack och doppar i socker sen?

och resultatet

 

Av Maja - 3 februari 2014 20:23

°°°°°

 

Fick en idé idag när jag var ute med hunden, jag och josefin har ju supermycket planerat in för sommaren. vi har bestämmt bland annat att vi ska ta hur mycekt bilder som hellst i alla stunder och hela tiden. vi ska ha kvar även de som är ful ;)

men så kom jag på att jag kan ju göra som en "sommar video dagbok" så jag filmar och gör små klipp!

lägger upp här eller på typ videofyme! :D

 sjukt taggad inför sommaren!!

 

Av Maja - 3 februari 2014 20:20

°°°°°

 

I och med att jag är sjuk är jag inte så sugen på så mycket, jag ville bara ha något lätt att äta typ sallad med melon och mozzarella, mums, och pappa komemr hem med lite olika plockmats grejer, alltså det blev lite italienskt!

supergott

 

 

 

jag känner att jag bloggar mycket mer när jag är hemma och är sjuk ;) har inte så mycket att göra?

kanske borde vara sjuk oftare? hah NEJ!!

 

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards