majafrii

Alla inlägg under juni 2013

Av Maja - 5 juni 2013 12:53

Ledig idag å sen äre långhelg!!! Går sedan måndag då vi typ bara kommer fixa inför balen plus jag har sovmorgon!!! På tisdagen kommer vi väl ba städa å fixa! På kvällen på tisdagen ska jag fixa nonno inför hennes bal! :D sedan på onsdagen äre avslutning!!! Ska bli så jävla skönt!!!! Slippa skolan å klassen för ett tag! På fredag åker jag till mitt landställen med pappie <3

Av Maja - 3 juni 2013 23:33

Får ni oxå såhär att ni ligger ä lyssnar på låtar å så bara kommer tårarna fast man kanske igentligen inte vet varför!
Jag är typ påväg dit just nu! Ligger ä lyssnar på massa lugna låtar som jag tycker mycket om, och blir tårögd, de är inte så att med alla låtar att dom är förknippade med just en händelse att jag tänker på den, utan de är bara en känsla jag får i kroppen som gör så jag blir tårögd! Ibland en ganska skön känsla inland lite tung å jobbig, då är det himla skönt att få ur sej det å låta tårarna rinna lite!
Jag älskar att ha lugn bra musik i öronen innan jag sover!!

Av Maja - 1 juni 2013 21:29

I torsdags direkt efter skolan åkte jag in å mötte Sofia, Hampus, Matilda, Linus och Kajsa! jag känner bara Sofia och Hampus sedan innan! men är riktigt glad att fått lära känna Matilda, Linus å Kajsa oxå!

vi åkte in till stan, till slussen å tog båten över till grönan, ADRIAN LUX!!!!!!!!!!

vi åt lite där och sedan satt vi å vänta, vi var där typ 2h 30 min innan de börja! :P

när de väl startat var det en helt sjuk känsla! alla var helt galna! alla hoppa å dansa runt! det var inte sånhär konsert där man kände man behlvde vara längst fram! utan vi hade så jäkla kul endå!

det bildades dansringar, där folk gick in å gjorde bakåtvolter å dansa! det var så sjukt kul! å efter när vi satt i bilen sa vi ba va spelade han sista timmen? hahah man var å inne i allt annat som hände å allt folk å hur kul man hade så man tänkte inte på vad han spela, musiken var så jävla bra endå!

idag har jag börjat höra normalt igen ;) :P

Jag har delat kroppsvätskor med hela sthlm, fy fan va mysigt! det var killar med skjortor som vet helt dyblöta! man såg till och med på kepsarna att dom var blöta!


           

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards