majafrii

Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Maja - 16 juni 2013 00:08

°°°°°

 

idag har jag...

ehh... vad har jag gjort?? :O :S

jag har klippt gräsmattan

städat lite i mitt rum

ritat :D :P

spelat backamon med pappie :D 

 

°°°°°

 

imoron äre söndag.. har ingen aning om vad jag ska göra!

mitt sommarlov började med att jag var ashype över allt som skulle hända jag gjorde saker varje dag 24/7

sedan nu ligger jag liksom typ hemma å degar ensam...

men det ska ta fart nu igen ;) blir en dag hos kusinen, en dag på bio med mammie, en dag i stan med bestie embla, en dag passa Lily, sedan får vi se vad som hittas på :) 

 

°°°°°

 

vart tog solen vägen? 

man ba jippie de är sol... fuck jag måste sitta i skolan inomhus..

jaaa de är sommarlov....solen försvinner??

 

°°°°°

 

 

är inte färdig

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards